sdhild99 Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Noen som kan anbefale guides/tutorials til Direct3D & OpenGL, som forklarer hva de enkelte 'settings' betyr og hva de gjør osv. ? Jeg vet iallefall ikke hva feks. 'Support KTX buffer region extension' betyr. Søkte litt på Google, men fant ikke så mye. Lenke til kommentar
Borf Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 KTX buffer, er noko som AII korten støtter, trur ikkje det er så mange spil som støtter det.. Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 2. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2002 Quote: Den 2002-07-02 18:36, Borf skrev:KTX buffer, er noko som AII korten støtter, trur ikkje det er så mange spil som støtter det.. Vel, svaret ditt hjalp meg ikke mye. KTX buffer var bare et eksempel. Jeg er ute etter en guide som forklarer dette m.m. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Hvis du laster ned Rage3d Tweak på http://www.rage3d.com så kan du høyreklikke på hver enkel setting og så kommer det en forklaring. Funker for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå