Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Start.no adsl til knall pris!

Anbefalte innlegg

Ja, å betale 100,- ekstra i måneden for å ikke ha fasttelefon er akkurat fristende.

Telenor mistet 150 000 fasttelefon kunder i fjor. De kommer

garantert til å hente inn tapet andre veier. Muligens økte satser

for oss uten fast telefon.

Endret av mcbamse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal det...

Må bare rote meg til å gjøre det....

sitter nemmelig 2m fra telefonen, og 10cm fra mobilen, men jeg gidder bare ikke... pappa kan gjøre det :p

EDIT: OPS!! leste ikke posten ordentlig :love:

men da gleder jeg med til 6. mai :D

EDIT2: Fant nettop ut at da pappa bestilte, tengte han at siden vi har router trenger vi ikke en til, så det blir lite adsl før vi får et modem :cry::cry::cry::cry:

Endret av Hrisebro
Lenke til kommentar
Jeg kjører jo 8032/640 for 495,- pr. mnd.

Hvor er det du får det fra?

Er i Oslo og vurderer å bytte fra ngt. Har ikke bruk for hjemmekontor til UiO, og med den prisen du oppgir der ville jeg kunne spare litt penger..

On Topic så har jeg bestillt start.no adsl til modern og fått forventet leveringstid 10 mai.

Planer om å kjøpe dette trådløse modemet (som man ikke finner i betalings-prisguiden til hw.no btw) for å slippe unna kabler.

"låner" båndbredde fra naboen nå, og det fungere greit for den lille spillingen som skjer når jeg er på besøk med bærbar...

Noen som har erfaringer med modemet? Eller anbefalinger på et trådløst nettverkskort til en stasjonær pc? Vil helst ikke ut med for mange kroner for kortet, men det må være stabilt.

Lenke til kommentar
Skal det...

Må bare rote meg til å gjøre det....

sitter nemmelig 2m fra telefonen, og 10cm fra mobilen, men jeg gidder bare ikke... pappa kan gjøre det :p

EDIT: OPS!! leste ikke posten ordentlig :love:

men da gleder jeg med til 6. mai :D

EDIT2: Fant nettop ut at da pappa bestilte, tengte han at siden vi har router trenger vi ikke en til, så det blir lite adsl før vi får et modem :cry::cry::cry::cry:

Dersom du bestilte i går, så tviler jeg på at du får oppkoblings-dato allerede den 6.

Selvom faren din bestilte uten adsl-modem, så kan du bare ringe 02375 og si at du skal ha med det.

Lenke til kommentar
Dersom du bestilte i går, så tviler jeg på at du får oppkoblings-dato allerede den 6.

Selvom faren din bestilte uten adsl-modem, så kan du bare ringe 02375 og si at du skal ha med det.

Vi har bestilt for et par uker siden....

Men jeg tror pappa skal snakke med telenor om vi kan beholde speed touch modemet vårt...

eller kjøpe det for en billig penge...

Lenke til kommentar
Vi har bestilt for et par uker siden....

Men jeg tror pappa skal snakke med telenor om vi kan beholde speed touch modemet vårt...

eller kjøpe det for en billig penge...

Speedtouch modemet har dere kjøpt hos telenor, ikke leid. :thumbup:

Det var fra tiscali....

Men det er jo telenor...

Så hvis det er kjøpt så JIPPI :D:D

Lenke til kommentar
fikk start 2 mbit i dag. Fikk  1996 på it avisen og 2024 på dinside.

Når bestilte du? Bestilte den 21.04 og lurer på når den vil bli klar..

Du kan ringe de på 02375 og høre. Jeg bestilte 06.04 og har fått leveringsdato den 13.05. Altså litt over en måned :ermm:

Lenke til kommentar

Ca. en måned er normal leveringstid. Montørselskapet må også få en mulighet til å booke inn folk på aktuell dato. Som regel har en montør mer å gjøre enn å koble om 1 kunde i løpet av en dag.

Lenke til kommentar

Montøren har heller ikke noe med ISP'en å gjøre, det er et annet selskap som utfører dette.

Hadde det stått på ISP'en hadde vi nok hatt linjer i løpet av få dager, hvis ikke timer. Leveringstid varierer grovt mellom områder også, jeg har opplevd 12 dager fra bestilling ble gjort til linja var oppe 100%.

Endret av Sub-Lock
Lenke til kommentar

der var adsl fra start.no oppe :) men er litt tatse feil av en på start sitter jeg på 384/90kbit hehe.. men de skulle fikse det fort så... da får jeg bare vente :)

utrolig bra support så langt.. :) .

Så når den er oppe for fult skal jeg teste den :)

kommer tilbake emd info senere da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...