Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Start.no adsl til knall pris!


Anbefalte innlegg

Les kontrakten til Catch.

 

Hvis huset brenner ned så kan vel de muligens være villige til å flytte abb til det nye huset. Ellers blir det vel i forsikringspotten, siden Catch vil sikkert sende regning for tap av modemet sitt og dette dekkes vel av forsikringen.

Hvis huset brenner ned er vel modemet det siste man tenker på? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ser hvor start har tenkt å tjene pengene sine . kr 13,8 pr min på supporttelefon.

Tja, ikke godt å si .. nederst på sidene sier de :

 

Har du trøbbel med oppkobling? Ring vår supporttelefon 820 73 110 (kr. 13,09/min).

 

men de sier på bredbånds sidene :

 

Fri support

Vi er her for å hjelpe deg. Kontakt oss på [email protected] eller ring vår bredbåndstelefon på 02375.

 

Mulig at den første gjelder isdn delen eller ?

 

Hva skjedde med den typen som postet at han jobbet med dette hos start ?

Har ikke lagt inn noen meldinger etter den ene postingen.

Lenke til kommentar
ser hvor start har tenkt å tjene pengene sine . kr 13,8 pr min på supporttelefon.

Tja, ikke godt å si .. nederst på sidene sier de :

 

Har du trøbbel med oppkobling? Ring vår supporttelefon 820 73 110 (kr. 13,09/min).

 

men de sier på bredbånds sidene :

 

Fri support

Vi er her for å hjelpe deg. Kontakt oss på [email protected] eller ring vår bredbåndstelefon på 02375.

 

Mulig at den første gjelder isdn delen eller ?

 

Hva skjedde med den typen som postet at han jobbet med dette hos start ?

Har ikke lagt inn noen meldinger etter den ene postingen.

Han er sikkert her han, men det har liksom ikke kommet noen konkrete spørsmål til han da..

Lenke til kommentar

Hadde satt pris på om du testet ut ping i spill som CS o.l med linja eirikjo! Vurderer sterkt 2mbit'en fra Start men er ganske fornøyd med Telenor 1mbit'en bortsett fra at det er for lite og vet ikke om jeg tørr å ta sjangsen på å bytte.

 

Lurte også på om noen vet om Start bruker Telenor sitt nett? da vil det jo si Telenor i en billigere versjon +/- ?

Lenke til kommentar
Lurte også på om noen vet om Start bruker Telenor sitt nett? da vil det jo si Telenor i en billigere versjon +/- ?

De leier seg inn på Jara sitt utstyr akuratt som Online, men dette betyr ikke at de er identiske når det kommer til routing og utenlandslinje da dette er noe den enkelte ISP selv ordner.

Lenke til kommentar
Si meg, hva er det egentlig som får telenor og start.no til å bruke pppoe? Hvilke fordeler gir det de/kunden?

Sånn jeg har forstått det skaper det ihvertfall bare problemer for brukeren..

Mulig det skaper litt problemer. Det kan jeg ikke si så mye om, men jeg vet at Start.no har modem/router med innebygd pppoe funksjon slikt at du får en intern ip adresse lik 10.*.*.* eller noe slikt.

Så du merker ikke så mye til det, med mindre du kjøper eget modem eller ønsker ip adressen fra ISP helt inn til pc'en din.

Lenke til kommentar
Nå oppgraderer Telenor fra 1024/256 til 2000/300 så jeg driter i Start.no tilbudet og venter heller til 1.Juni! :)

Tja, det var en ny opplysning. Kilde?

 

Vet at jara (Telenor) skal øke uthastigheten sin til 384 på 2mb abb sitt, men har ikke hørt at brukerne samtidig skal flytte en hastighetskategori opp fra den datoen også.

Lenke til kommentar
Nå oppgraderer Telenor fra 1024/256 til 2000/300 så jeg driter i Start.no tilbudet og venter heller til 1.Juni! :)

Tja, det var en ny opplysning. Kilde?

 

Vet at jara (Telenor) skal øke uthastigheten sin til 384 på 2mb abb sitt, men har ikke hørt at brukerne samtidig skal flytte en hastighetskategori opp fra den datoen også.

http://www.online.no/at/oppgradering.html

 

Det held vel kanskje?

 

også denne tråden http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=409711

Endret av Cornel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...