eirikJO Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Start.no har begynnt å selge adsl linje. 379kr for en 2mbit linje. Litt billigere enn andre ISP'er. Til info.. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Var innon start.no.Det er jo utrolig billig. Billige for mann det ikke. Så synd at jeg er bundet til telenor:-( Lenke til kommentar
Danjaco Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 billig det, noen som har denne linja? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hmm... virka litt sånn ustabilt spør du meg, noen som har det og som har erfaringer? Og leverer de ADSL i vestfold? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Er ganske ræva at telenor ikke tilbyr raskere linje enn 2048/256. Adsl modemet mitt takler jo opp til 8mb. Hadde jeg hatt det så hadde jeg vært stor fornøyd Hvis ikke telenor gjør noe med og kunne tilby raskere enn 2048/256 ,så er det første jeg gjør når 12måneder e gått så er det og bytte ISP..sorry telenor.sånn er det bare når dere ikke tilrette legger dere for kundenes behov. Lenke til kommentar
TempO Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 wow...utrolig bra. kanskje på tide å endelig få kvitta seg med telenor nå da... Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Ja, så på dette shøl *bestille tanke* Bedre en Stjelenor Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Snart så kommer sikkert de andre aktørene til å nedjustere prisen på linjene eller å oppgradere hastigheten. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 *edit fins ikke tanke* Har bestilt, ja men ikke sikket at æ kan få det... Lenke til kommentar
Greni Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Tenkte på å kaste meg på å skifte fra Telenor jeg og, men venter ut uka for å se om noen andre senker prisene sine først. Kan være lurt... Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Har du ikke hjemmetelefon, tilkommer kr 899,- for montør + kr 100,- per mnd. 379+100=479kr Har NGT 2600 for 498kr. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Var litt dyrt om man ikke har hjemmetelefon ja, alt for stort straffegebyr etter min mening. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Beklager Det ser ikke ut som om bredbånd er tilgjengelig på din adresse, men kontakt gjerne vår supportavdeling på telefon 02375 dersom du vil være helt sikker. Du kan også prøve igjen Jeppda, ser ut som jeg fortsatt blir sittende fast med Telenor. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hmm... virka litt sånn ustabilt spør du meg, noen som har det og som har erfaringer? Og leverer de ADSL i vestfold? Hvordan kan du si at det ser ustabilt ut fra prisinformasjon på websiden? Har du noe konkret på at det er ustabilt? Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 kan ikke vi alle på forumet spleise på å åpne en adsl-tilbyder,så blir det billigere.ingen sjefer,ingen fallskjerm,da blir det billigere.alle eier en bit av selskapet. Lenke til kommentar
maledictus Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg leste om dette tilbudet på digi.no, og der står det blant annet: "Start.nos ADSL-tjenester er basert på Telenors løsninger, som nok er de med størst dekningsområde i Norge." "Foreløpig tilbys 1 og 2 Mb/s løsninger med 256 kb/s opplastingshastighet. Til sommeren loves også nedlastingshastigheter på 3 og 4 Mb/s." Er det ikke da rimelig å anta at Telenor kommer til å øke hastighetene snart, selv om de ikke vil avsløre noen planer? Forutsatt at start.no ikke har planer om videresalg av linjene til BlueCom, da. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Dem har tilbudt dette i 3 dager, kansje en ide og vente litt med flamingen inntill man faktisk ser hva dem leverer? Man kan ikke kalle noen ræva etter 3 dager. Lenke til kommentar
balleklorin Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 På tide at det gjøres noe med bredbåndsprisene i dette landet, var i sverige i helga og så reklame for 8mb til 320kr pr måned... At det var dyrt i Norge og billig i Sverige visste vi fra før, men det får da være grenser. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg leste om dette tilbudet på digi.no, og der står det blant annet: "Start.nos ADSL-tjenester er basert på Telenors løsninger, som nok er de med størst dekningsområde i Norge." "Foreløpig tilbys 1 og 2 Mb/s løsninger med 256 kb/s opplastingshastighet. Til sommeren loves også nedlastingshastigheter på 3 og 4 Mb/s." Er det ikke da rimelig å anta at Telenor kommer til å øke hastighetene snart, selv om de ikke vil avsløre noen planer? Forutsatt at start.no ikke har planer om videresalg av linjene til BlueCom, da. Ja, det kommer nye større hastighet kategorier og større upload for de med 2 Mbps abb (øker til 384 kbps). kilde: http://www.jara.no/nyheter/arkiv/nyhet_20050330.html (Jara=Telenor Networks, de som leverer xDSL til blant annet Start.no slik jeg forstår det) Lenke til kommentar
eirikJO Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 http://www.dagbladet.no/dinside/2005/04/04/427906.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå