Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Start.no adsl til knall pris!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ganske ræva at telenor ikke tilbyr raskere linje enn 2048/256.

Adsl modemet mitt takler jo opp til 8mb. Hadde jeg hatt det så hadde jeg vært stor fornøyd :D

Hvis ikke telenor gjør noe med og kunne tilby raskere enn 2048/256 ,så er det første jeg gjør når 12måneder e gått så er det og bytte ISP..sorry telenor.sånn er det bare når dere ikke tilrette legger dere for kundenes behov. :roll:

Lenke til kommentar
Beklager

Det ser ikke ut som om bredbånd er tilgjengelig på din adresse, men kontakt gjerne vår supportavdeling på telefon 02375 dersom du vil være helt sikker. Du kan også prøve igjen

Jeppda, ser ut som jeg fortsatt blir sittende fast med Telenor.

Lenke til kommentar
Hmm... virka litt sånn ustabilt spør du meg, noen som har det og som har erfaringer? Og leverer de ADSL i vestfold?

Hvordan kan du si at det ser ustabilt ut fra prisinformasjon på websiden? Har du noe konkret på at det er ustabilt?

Lenke til kommentar

Jeg leste om dette tilbudet på digi.no, og der står det blant annet:

"Start.nos ADSL-tjenester er basert på Telenors løsninger, som nok er de med størst dekningsområde i Norge."

"Foreløpig tilbys 1 og 2 Mb/s løsninger med 256 kb/s opplastingshastighet. Til sommeren loves også nedlastingshastigheter på 3 og 4 Mb/s."

Er det ikke da rimelig å anta at Telenor kommer til å øke hastighetene snart, selv om de ikke vil avsløre noen planer? Forutsatt at start.no ikke har planer om videresalg av linjene til BlueCom, da.

Lenke til kommentar
Jeg leste om dette tilbudet på digi.no, og der står det blant annet:

"Start.nos ADSL-tjenester er basert på Telenors løsninger, som nok er de med størst dekningsområde i Norge."

"Foreløpig tilbys 1 og 2 Mb/s løsninger med 256 kb/s opplastingshastighet. Til sommeren loves også nedlastingshastigheter på 3 og 4 Mb/s."

Er det ikke da rimelig å anta at Telenor kommer til å øke hastighetene snart, selv om de ikke vil avsløre noen planer? Forutsatt at start.no ikke har planer om videresalg av linjene til BlueCom, da.

Ja, det kommer nye større hastighet kategorier og større upload for de med 2 Mbps abb (øker til 384 kbps).

kilde: http://www.jara.no/nyheter/arkiv/nyhet_20050330.html

(Jara=Telenor Networks, de som leverer xDSL til blant annet Start.no slik jeg forstår det)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...