SnowDOG_ Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Ka syns dere om dette bildet? Valgte å gjøre den om til svart/hvitt da den ser litt finere ut....eller? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Likte bildet veldig godt. Fugler er nemlig en av mine store interesser SYns det var en fin stemning i bildet, på en måte (kanskje det har det pga. det er svart/hvitt ). Skarpt bilde, diffus og nøytral/lite forstyrrende bakgrunn gjør bildet bra. Det i bakgrunnen er det vann eller er det kanskje en mark? Jeg må si at jeg liker det veldig godt, i alle fall etter å sett på det en stund. Lenke til kommentar
angass Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 hvor nerme sto du? zoom? kor mange x? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Takk! Det innsjø i bakgrunnen ja. Treet/kråken var ca 5meter fra meg og eg brukte ca 10x zoom. Den la ikke merke til meg før hunden kom løpende mot meg men fikk tatt noen bilder av den. Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Bildet er bra det. Fint med skarp fokus på fuglen og en rolig, ikke-forstyrrende bakgrunn. I tillegg noe jeg synes er viktig. Du har fått litt ekstra "rom" på venstre side, den veien fuglen ser, eller i andre sammenhenger beveger seg. Det gir fin dynamikk i bildet. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Du har fått litt ekstra "rom" på venstre side, den veien fuglen ser, eller i andre sammenhenger beveger seg. Det gir fin dynamikk i bildet. Enig, nevnte det ikke i sted da men. Bildet virker bra eksponert. Har ingenting negativt å si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå