OscarWoHA Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hadde det ikke vært for at guilden min gikk for Silvermoon så skulle jeg aldri aldri aldri joina den. (I og med at den ble valgt som "offisiell" norsk PvE-server på forhånd.) Vi har jo heldigvis ikke opplevd noe norsk i general chat til nå da. I hvertfall ikke sammenlignet med Burning Blade. Blir kald på ryggen når jeg tenker på den serveren. Lenke til kommentar
Che9al Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Er ikke kult med bare norske på en server spør du meg, liker meg der det er litt blanda, eller lettere sakt servern jeg spiller på(daggerspine) er akkurat en server jeg liker så den vil jeg holde meg til.Tror nok neppe du vil få "alle" de norske inn på den servern du snakker om, selv om man kan flytte charactern sin rundt. var bare et forslag for å si det sånn... bedre med en hau med norsker enn svensker hehe...en del svensker ja, det første folk spør om når jeg joiner en group er om jeg er norsk eller svensk:D... hehe... trur det er norge og sverige som herjer den servern ja Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 for det første.. vis du skal lage en norsk server hjemme hos deg?må du ha en bra linje.. for det er mange normenn som spiller WoW.. :S og får å si det sånn så synes jeg man får bedre hjelp av andre menesker en de norske men det er min mening ikke lage en ny server sånn sett.. jeg ga ut et forslag at vi alle skulle møtes/imigrere til en low pow server (en av de nye som kommer 15april) Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Er ikke kult med bare norske på en server spør du meg, liker meg der det er litt blanda, eller lettere sakt servern jeg spiller på(daggerspine) er akkurat en server jeg liker så den vil jeg holde meg til.Tror nok neppe du vil få "alle" de norske inn på den servern du snakker om, selv om man kan flytte charactern sin rundt. var bare et forslag for å si det sånn... bedre med en hau med norsker enn svensker hehe...en del svensker ja, det første folk spør om når jeg joiner en group er om jeg er norsk eller svensk:D... hehe... trur det er norge og sverige som herjer den servern ja i guilden jeg er med i er det meg og nimrodiel som er norske (keylar på forumet her) og resten er svensker O_O i alle groups jeg er vanelig vis med i så er det for det meste bare svensker.. første som popper opp etter "hi legbite" er "swe?" Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 for det første.. vis du skal lage en norsk server hjemme hos deg?må du ha en bra linje.. for det er mange normenn som spiller WoW.. :S og får å si det sånn så synes jeg man får bedre hjelp av andre menesker en de norske men det er min mening ikke lage en ny server sånn sett.. jeg ga ut et forslag at vi alle skulle møtes/imigrere til en low pow server (en av de nye som kommer 15april) ok.. men jeg liker meg på BB jeg så Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 for det første.. vis du skal lage en norsk server hjemme hos deg?må du ha en bra linje.. for det er mange normenn som spiller WoW.. :S og får å si det sånn så synes jeg man får bedre hjelp av andre menesker en de norske men det er min mening ikke lage en ny server sånn sett.. jeg ga ut et forslag at vi alle skulle møtes/imigrere til en low pow server (en av de nye som kommer 15april) ok.. men jeg liker meg på BB jeg så har ikke sagt at det er no tvang eller bare et bitte lite forslag Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 håper det IKKE blir flytting av folk til de nye serverne, jeg vil begynne som lvl 1 sammen med alle andre, gått lei prest nå. Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 for det første.. vis du skal lage en norsk server hjemme hos deg?må du ha en bra linje.. for det er mange normenn som spiller WoW.. :S og får å si det sånn så synes jeg man får bedre hjelp av andre menesker en de norske men det er min mening ikke lage en ny server sånn sett.. jeg ga ut et forslag at vi alle skulle møtes/imigrere til en low pow server (en av de nye som kommer 15april) ok.. men jeg liker meg på BB jeg så har ikke sagt at det er no tvang eller bare et bitte lite forslag nei nei.. mente ikke at det var tvang heller altså blir di nye serverene bra så kan det nok hende at jeg starter ny sammen med alle andre som starter ny er lvl 22 snart 23 taur hunter nå... tar ikke så lang tid å bygge opp det så vi får se Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 for det første.. vis du skal lage en norsk server hjemme hos deg?må du ha en bra linje.. for det er mange normenn som spiller WoW.. :S og får å si det sånn så synes jeg man får bedre hjelp av andre menesker en de norske men det er min mening ikke lage en ny server sånn sett.. jeg ga ut et forslag at vi alle skulle møtes/imigrere til en low pow server (en av de nye som kommer 15april) ok.. men jeg liker meg på BB jeg så har ikke sagt at det er no tvang eller bare et bitte lite forslag nei nei.. mente ikke at det var tvang heller altså blir di nye serverene bra så kan det nok hende at jeg starter ny sammen med alle andre som starter ny er lvl 22 snart 23 taur hunter nå... tar ikke så lang tid å bygge opp det så vi får se jeg er sikkert opp for å starte en helt ny char jeg ... Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Det kom på de amerikanske serverne men ble aldri noe suksess siden det er kun mulig å dra fra noen spessielle high population servere til noen beste low poppulation.. Etter hva jeg skjønnte så førte dette bare til noe lagg.. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Det kom på de amerikanske serverne men ble aldri noe suksess siden det er kun mulig å dra fra noen spessielle high population servere til noen beste low poppulation.. Etter hva jeg skjønnte så førte dette bare til noe lagg.. vi får se ossen det blir... er snakk om at folk er med på å begynne på nytt og.. ^_^ er med jeg hvis det er fler folk er med.. hord ligger ganske høyt på listen og Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg håper de gjør noen grep sånn at alle de nye 250.000 folka ikke kan lage nye chars på de allerede overfyllte serverene... få dem inn på de nye serverene... Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Jeg håper de gjør noen grep sånn at alle de nye 250.000 folka ikke kan lage nye chars på de allerede overfyllte serverene... få dem inn på de nye serverene... håper inderlig det jeg og... ;D Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Gleder meg til 15 april, nesten som å spille WoW for første gang . Kose meg med Nye Quests på Horde siden, men er jaggu meg ikke sikker på hvilken klasse jeg skal velge enda . Warlock eller Hunter veier tungt . Endret 7. april 2005 av Keylar Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg håper de gjør noen grep sånn at alle de nye 250.000 folka ikke kan lage nye chars på de allerede overfyllte serverene... få dem inn på de nye serverene... Det blir da ikke noe kult :-/ er noen venner av meg som har tenkt å kjøpe spillet da, og blir kjipt for dem og meg om de ikke får lagd character på servern jeg er på, selv om at jeg også er enig at det ville bare blitt tull om alle de nye folkene hadde lagd characters på de allerede overfylte serverne, men syns akkurat vennene mine skulle fått lov Men uansett så tror jeg det er liten sjangs for at noe sånt vil skje. Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Mine venner må også få lov, og venner av noen jeg kjenner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå