Gå til innhold

Lage ny norsk server? :D

Anbefalte innlegg

Hehe :!: Greit med litt forsjellige språk og slikt, litt variasjon :yes: Men liker det IKKE når der skal vere en haug med svensker som tyter og fjaser om en hel masse jeg ikke har en smule tjangs og forstå NOE av, så nå vet jeg at jeg skal holde meg LANGT unda StormScale :p Takk for opplysningen Darkey :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spiller selv på stormscale, og er strålende fornøyd med at det er mye svensker der... Kan diskutere litt bigbrother, og unionsoppløsningen ;)

spiller du på Horde eller Alliance?.

Virker som hele svenske nasjonens folk under 15 er på alliance siden nemlig :mad: .

Lenke til kommentar
Spiller selv på stormscale, og er strålende fornøyd med at det er mye svensker der... Kan diskutere litt bigbrother, og unionsoppløsningen ;)

u go die now ok? :tease:

fikk bare lyst til og vise frem den lille pjokken her... hvis dere møter han på stormscale gi ham 100g til mount ;D

gmome5co.jpg

Endret av Darkey
Lenke til kommentar

En server BARE for dem som ikke klarer å overholde regelen om engelsk i general chat! JA!

...eller ikke... Hadde det ikke vært for at guilden min gikk for Silvermoon så skulle jeg aldri aldri aldri joina den. (I og med at den ble valgt som "offisiell" norsk PvE-server på forhånd.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Skal det komme fri flytting av characters?

Eller er det slik at man må søke hver gang?

Litt teit om man må spør egentlig...

"Kan dere være så greie og flytte meg over til den serveren der?

Kjenner en venn jeg skal spille mye med der. Lei av denne serveren"

Og de nye serverene... hva skal de hete? Noen som vet?

Lenke til kommentar
En server BARE for dem som ikke klarer å overholde regelen om engelsk i general chat! JA!

...eller ikke... Hadde det ikke vært for at guilden min gikk for Silvermoon så skulle jeg aldri aldri aldri joina den. (I og med at den ble valgt som "offisiell" norsk PvE-server på forhånd.)

For å si det sånn.. Jeg vil heller ha norsker som preker i general enn svensker som 24/7 preker om jævla (sry ord bruken) BigBrother..

Lenke til kommentar
Skal det komme fri flytting av characters?

Eller er det slik at man må søke hver gang?

Litt teit om man må spør egentlig...

"Kan dere være så greie og flytte meg over til den serveren der?

Kjenner en venn jeg skal spille mye med der. Lei av denne serveren"

Og de nye serverene... hva skal de hete? Noen som vet?

Hvis du leser på siden til wow.eu så står det at du blir flytta til en Low pop server og i seinere i frem tid (blizzard tid så kan det ta litt tid, kansje?) så er det mulig og flytte characteren til serveren man vil.. Det står ikke om hvor mange ganger du kan flytte.. men du kan ikke flytte til en server og si, nei jeg vil tilbake..

edit:

og nei jeg vet ikke navna på noen av de nye serverene.. sikkert noe som har med WarCraft serien.. eller no annet kult :)

Endret av Darkey
Lenke til kommentar

Hvis det leses på wow-europe.com står det at vi ikke kan bestemme hvilken server vi vil flytte til. Men at charecteren (evt guilden) vil bli flyttet til en av de 5 forskjellige low population realmene (er ikke sikker på om det var 5) Altså hvis du vil flytte over med en venn er det ikke sikkert at du kommer på en annen side.

Angående offisielle norske servere har Wownorge.net sagt at Burning blade er den offisielle norske pvp og Silvermoon er den offisielle PvE. Altså ikke blizzard som har sagt det. Men Burning blade er overfult så ikke kom inn der :no:

Lenke til kommentar
Hvis det leses på wow-europe.com står det at vi ikke kan bestemme hvilken server vi vil flytte til. Men at charecteren (evt guilden) vil bli flyttet til en av de 5 forskjellige low population realmene (er ikke sikker på om det var 5) Altså hvis du vil flytte over med en venn er det ikke sikkert at du kommer på en annen side.

Angående offisielle norske servere har Wownorge.net sagt at Burning blade er den offisielle norske pvp og Silvermoon er den offisielle PvE. Altså ikke blizzard som har sagt det. Men Burning blade er overfult så ikke kom inn der :no:

jeg sa jo at man blir flyttet til en low pop server, og jeg mener og ha lest at du faktisk kan sende en mail til blizzard og spørre om du kan flytte til den samme low pop serveren som kammeraten din.. hvor mange servere det er som kommer enda ikke annonsert.. bare at det kommer server(e) den 15 april. :)

Lenke til kommentar
spiller du på Horde eller Alliance?.

Virker som hele svenske nasjonens folk under 15 er på alliance siden nemlig :mad: .

Spiller nok Horde, Troll female priest.. Tror nok det finnes tullinger på begge sider på alle servere. Jeg har god erfaring med mine medspillere, aldri store problemer med at folk camper liket mitt eller lignende..

De fleste støtter seg til om at venligsinnede emotes gjengjeldes med å ikke angripe..

Lenke til kommentar

for det første.. vis du skal lage en norsk server hjemme hos deg?

må du ha en bra linje.. for det er mange normenn som spiller WoW.. :S

og får å si det sånn så synes jeg man får bedre hjelp av andre menesker en de norske :)

men det er min mening

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...