Gå til innhold

Lage ny norsk server? :D

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg spiller på serveren som heter StormScale og jeg begynnter og bli dritt lei av de forbaska svenskene på serveren.. de er overalt...

så jeg har tenkt litt, hadde det ikke vært morsomt å laget en "offsiell" norsk server, altså når character imigration har kommet seg igang.. jeg tenkte lixsom på å få stappa alle norsker som er inn på noen av de nye serverene som kommer den 15 april :)

hva syns dere?

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke kult med bare norske på en server spør du meg, liker meg der det er litt blanda, eller lettere sakt servern jeg spiller på(daggerspine) er akkurat en server jeg liker så den vil jeg holde meg til.

Tror nok neppe du vil få "alle" de norske inn på den servern du snakker om, selv om man kan flytte charactern sin rundt.

Lenke til kommentar

Joa, bare det att det ikke vil bli oss som spiller som kommer til å velge hvor vi vil bli flyttet henne...

Eneste er att vi kan søke hos Blizzard om å bytte, kanskje pga att man er på en high pop server..

Også er det Blizzard selv som flytter deg til en Low pop server.

Lenke til kommentar

Syns personlig ikke det er så digg med helnorske servere jeg. Ville være med på det så jeg ble med på Burning Blade, men ble ikke like kult som jeg håpa.. Svensker plager meg ikke noe som helst, og liker best å snakke engelsk ;) Men håper da for dere som vil ha det får en helnorsk server da :)

Lenke til kommentar
Er ikke kult med bare norske på en server spør du meg, liker meg der det er litt blanda, eller lettere sakt servern jeg spiller på(daggerspine) er akkurat en server jeg liker så den vil jeg holde meg til.

Tror nok neppe du vil få "alle" de norske inn på den servern du snakker om, selv om man kan flytte charactern sin rundt.

var bare et forslag :)

for å si det sånn... bedre med en hau med norsker enn svensker :D

Lenke til kommentar
Joa, bare det att det ikke vil bli oss som spiller som kommer til å velge hvor vi vil bli flyttet henne...

Eneste er att vi kan søke hos Blizzard om å bytte, kanskje pga att man er på en high pop server..

Også er det Blizzard selv som flytter deg til en Low pop server.

sant så sant... man blir flyttet til en low pop server... men det er nok mulig å spørre om man kan flytte til en av de nye serverene... å spørre skader vel ingen?

Lenke til kommentar

Joa sant det, går ann å prøve seg, jeg tror det bare vil bli vansklig å få med "alle" de norske på dette, ettersom nok de fleste allerede liker seg der de er, eller ikke.

Uansett jeg liker meg der jeg er så for meg er ikke dette aktuelt, så får heller resten snakke for seg selv :)

Lenke til kommentar

Joa sant det, går ann å prøve seg, jeg tror det bare vil bli vansklig å få med "alle" de norske på dette, ettersom nok de fleste allerede liker seg der de er, eller ikke.

Uansett jeg liker meg der jeg er så for meg er ikke dette aktuelt, så får heller resten snakke for seg selv :)

sant så sant... er ikke no tvang her var bare et lite forslag for å se om noen hadde noe interresse for dette her :D jeg kommer nesten garantert til og bytte server... lei av det svenske hølet her >_<

Lenke til kommentar

jeg valgte bevisst vekk de "offisielle" norske serverene, nettopp fordi jeg liker best engelsk i slike spill... blir dritt når 50% av groups plent vil bable på norsk i group/guild når dem hører hvor du bor... :/

Ang. Character migration, det blir fra en bestemt server til en annen. Tviler på at de vil åpne for valgfri flytting fra highpop server til low pop i nærmeste fremtid.

Og, for guds og alt som er hellig og uhellig, IKKE spør GM's om det. De har tydeligvis nok å gjøre hvis de ikke må se over x tusen requests for valgfri character migration, som IKKE kommer til å skje uansett.. Da er det bedre at dem som har valide GM issues kommer gjennom til en GM når de trenger en.

Lenke til kommentar
jeg valgte bevisst vekk de "offisielle" norske serverene, nettopp fordi jeg liker best engelsk i slike spill... blir dritt når 50% av groups plent vil bable på norsk i group/guild når dem hører hvor du bor... :/

Ang. Character migration, det blir fra en bestemt server til en annen. Tviler på at de vil åpne for valgfri flytting fra highpop server til low pop i nærmeste fremtid.

Og, for guds og alt som er hellig og uhellig, IKKE spør GM's om det. De har tydeligvis nok å gjøre hvis de ikke må se over x tusen requests for valgfri character migration, som IKKE kommer til å skje uansett.. Da er det bedre at dem som har valide GM issues kommer gjennom til en GM når de trenger en.

hvis du har sjekket på siden så har de allerede lagt ut linken på web siden for å flytte characteren oO "move character" hvis du ser på siden... så jeg tror det er like rundt gjørnet... men du blir flyttet til en low pop server.. og seinere blir det vist nok valgt fritt, du kan lese om det på siden.

Lenke til kommentar
hvis du har sjekket på siden så har de allerede lagt ut linken på web siden for å flytte characteren oO "move character" hvis du ser på siden... så jeg tror det er like rundt gjørnet... men du blir flyttet til en low pop server.. og seinere blir det vist nok valgt fritt, du kan lese om det på siden.

jepp, har sett det. Poenget er at man ikke kan komme fra flere servere til En, men fra den til den og fra den til den... altså vanskelig å samle norsker hvis de ikke alle er på samme server fra før...(noe de er selvsagt, men de andre menere jeg)

"Senere" i blizzard øyne ja ...vi har jo alle sett Blizzard's tidsregning..hehe

Lenke til kommentar

jepp, har sett det. Poenget er at man ikke kan komme fra flere servere til En, men fra den til den og fra den til den... altså vanskelig å samle norsker hvis de ikke alle er på samme server fra før...(noe de er selvsagt, men de andre menere jeg)

"Senere" i blizzard øyne ja ...vi har jo alle sett Blizzard's tidsregning..hehe

hehe, sant nok... men ser ut som de har fokusert mye kraft inn i dette spillet her, faktisk det første mmorpg som får upgrades så fort, jeg mener.. jeg spilte Lineage2 i, skal vi seh.. nesten 1år.. det var det 6 månder+ mellom patchene som gjorde om litt på classene og la til nye features.. som vi vet så er battle grounds like rundt gjørnet, honor systemet er oppe allerede.. men nok om det.. Jeg er enig i det å få alle norskene på en server, og jeg skal nok tro at ikke alle syns det er idielt med en server med players fra samme land.. men som jeg skrev tidligere jeg la bare frem et forslag. jeg er nemmelig dritt lei de 14is svenskene som er på serveren som jeg spiller på ^^

Lenke til kommentar

Jeg skal spille på Daggerspine når jeg får min kopi av spillet i posten :)

Alle jeg kjenner spiller på den serveren og jeg har aldri hørt at noen av dem har klaget over at der er masse svensker etc. :thumbup:

Kjekt med blandet server :whistle:

Lenke til kommentar
Jeg skal spille på Daggerspine når jeg får min kopi av spillet i posten  :)

Alle jeg kjenner spiller på den serveren og jeg har aldri hørt at noen av dem har klaget over at der er masse svensker etc.  :thumbup:

Kjekt med blandet server  :whistle:

hvis du liker svensker... StormScale :thumbup:

Endret av Darkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...