Pixi Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Ja, topic sier det meste. Vurderer å selge min Nokia 6260 mobiltlf. Noen som vet hvordan pris jeg burde ta? Telefonen er meget pent brukt og ser omtrent ny ut. Plastiken er fortsatt på skjermen. Følger med noen skins, og en drøss ringetoner om noen lurte. Vet ikke om dette var riktig kategori men. EDIT: Rettet noen leifer.. Endret 1. april 2005 av Pixi Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hvis jeg hadde hatt et desperat behov for ny telefon, og ingen kunne tilbudt meg noe bedre, kunne jeg kanskje gitt et par 100-lapper for den. Men siden dette er en heller tvilsom situasjon, tror jeg du må lete etter noen som faktisk vil ha en slik telefon... I den situasjonen hvor jeg faktisk ville hatt en slik telefon, skulle jeg tro at 2 000 ville vært en ok pris. Lykke til, hilsen en bufodill på vei til sengs etter en morsom bytur. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 2000,- burde du da hvertfall få. Sikkert litt mer også? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Så noen på qxl som solgte 6260 for 1800,- Men de fleste fikk også solgt for over 2000, så det går nok greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå