adsfiklam Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Har hørt at AVG er så dårlig, at det ikke finner alle virusene på PC-en. Er det sant? Eller er AVG et bra antivirusprogram? Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 HAr brukt det i over 1år nå. På mange maskiner, ikkje noke tull med det. Får skjelden virus da..... setter det ikkje spesielt på prøve Anbefaler å teste det Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg har også kun gode erfaringer med AVG Free. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Installerte AVG free edition hos tanten min fordi Norton hadde "utgått". Har ikke fått sett etter om det er bra da, men oversiktlig program i alle fall. Sikkert helt greit. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 AVG Free er knallbra etter min erfaring. Har brukt det selv i nesten 2 år, og har installert det på maskiner til venner og kjente, ingen av de har fått noe virus enda så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Noen som vet om det bruker lite ressurser? Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Tror det bruker lite ressurser i forhold til norton Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) http://www.avast.com/eng/down_home.html gjør jobben også... Husk å la prog. scanne bootsektoren etter install.... Endret 1. april 2005 av jarmo Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Tror det bruker lite ressurser i forhold til norton Hva med i forhold til Avast? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Tror det bruker lite ressurser i forhold til norton Hva med i forhold til Avast? Avast bruker lite ressurser og har hatt det prog. ca. 1,5 år uten problemer.. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Tror nesten jeg går for AVG Takk alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå