Vain Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Har fortsatt på TG-båndet fra i år. Nå har jeg lyst til å ta det av, men jeg har heller ikke lyst til å ødelegge det. Hadde vært fint å ta vare på det. Så derfor spør jeg: Noen som har noen gode ideer for hvordan man skal få det av uten å ødelegge det? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Saks helt ut mot kanten... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Knekke beina i hånden, så bare drar du det av. Jeg greide å skli det av slik tidligere år i hvert fall.. men jeg vet ikke hvordan årest armbånd er laget. Hvis det er stripset som i fjord kan du vel bare klippe av stripsen? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg bare rykket litt hardt i mitt, så løsnet metallklypen. Så kunne jeg bare ta det av og på som jeg ville, uten skader. Jeg kunne faktisk ha lånt bort armbåndet mitt å smuglet inn mange venner som ikke hadde billett. Men jeg gjorde det ikke. Lenke til kommentar
Vain Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Saks helt ut mot kanten... Det er jo denne metallringen som er klemt på, da. Får den ikke opp. Hvertfall ikke når den sitter fast på hånda sånn at jeg bare kan bruke en hånd... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Som nevnt tidligere her (nesten), det er ikke meningen at du skulle kunne ta det av uten å ødelegge det. Klipp det av du - det er ikke noe å spare på uansett. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Saks helt ut mot kanten... Det er jo denne metallringen som er klemt på, da. Får den ikke opp. Hvertfall ikke når den sitter fast på hånda sånn at jeg bare kan bruke en hånd... Få noen til å hjelpe deg da vel Lenke til kommentar
Vain Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Saks helt ut mot kanten... Det er jo denne metallringen som er klemt på, da. Får den ikke opp. Hvertfall ikke når den sitter fast på hånda sånn at jeg bare kan bruke en hånd... Få noen til å hjelpe deg da vel Stoler ikke på andre folk når det gjelder å bruke verktøy og makt 2 cm fra hovedpulsårene mine... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jesus... Stikk en saks under båndet, snu den rett vei, klipp. Ferdig. Sååå stram er den vel ikke? Stoler du ikke på andre heller, så får du bare ha det der. Lenke til kommentar
Vain Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Jesus... Stikk en saks under båndet, snu den rett vei, klipp. Ferdig. Sååå stram er den vel ikke? Stoler du ikke på andre heller, så får du bare ha det der. Ha det på til neste år Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Stakk to skrutrekkere på hver ende på metallsaken... Men den driten satt GODT, men jeg fikk bøyd dem nok til å dra den av... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Mitt var så løst at det var irriterende. Sånn at jeg ikke trengte å krumme handa for å ta det av en gang. Jævlig kjekt da jeg skulle dusje, da. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 bare reiv det at jeg ... ligger vel bak sofaen ellerno nå :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg la metallspennen vannrett i en skruklype og skrudde helt til den løsnet. Så tredde jeg båndet av. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg tok bare å rivde det av jeg. Da løsnet den metallspennen. Ta bare tak under båndet, så drar du alt du klarer. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 *ting* Det virket for meg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå