Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pc-en låser seg i spilling

Anbefalte innlegg

hadde et 2 mb skjerkort før :no: .

byttet det for å kunne spille, jeg kjøpte et radeon 9800 pro skjermkort :dribble: , men under spilling dukker det opp mange hvite stråler mitt på skjermen etter hvert slår skjermen seg av, den kommer ikke på ved hjelp av å gå ut av spillet, har prøvd kortet i en annen maskin der virker det fint så jeg har ikke en fjerneste anelse om hva som kan være feilen....

Endret av glad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
når du hadde et så dårlig skjermkort, mistenker jeg at resten av systemet også er dårlig - få litt specs, da

amd athlon tm xp 1800+ 1,8ghz

768 mb ram

epox hk, vet ikke hvilket

sata harddisk 160gb

raidmax kabinnet med lys og vindu.

den andre maskinen jeg testet det i for å se om det var skjerkortet det var feil med har:

intel celerone 2,4ghz

256mb ddr 300

epox ep4sgm8i

qtex strøm og kabinett

Endret av glad
Lenke til kommentar

Vet ikke om dette er aktuellt men jeg opplevde noe lignende med mitt radeon 9800, pcen ville låse seg fullstendig når jeg spilte spill, da helst litt tyngre grafiske spill, jeg forstod ikke hva det var før jeg fant ut at viften til 3d kortet hadde gått føyken og hele greien ble overopphetet. Men om kortet fungerer fint på den andre pcen så er vel ikke dette tilfelle

Lenke til kommentar
Vet ikke om dette er aktuellt men jeg opplevde noe lignende med mitt radeon 9800, pcen ville låse seg fullstendig når jeg spilte spill, da helst litt tyngre grafiske spill, jeg forstod ikke hva det var før jeg fant ut at viften til 3d kortet hadde gått føyken og hele greien ble overopphetet. Men om kortet fungerer fint på den andre pcen så er vel ikke dette tilfelle

nei det kan ikke være problemet siden den virket i den andre pc-en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...