Iminzilion Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Det begynte i går kveld. Jeg får ikke startet programmene som jeg har på pcen. Når jeg dobbelklikker så skjer det ikke noe. Har norton antivirus inne men det starter heller ikke. Sjekket for spyware tidligere på dagen og sletta alt jeg fant. Eneste programmene den starter er internett explorer, msn og steam (de ligger i booten) Ingen ting av det andre vil starte. Begynner å irritere meg og vil ikke reboote. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Er det administrator eller begrenset bruker du logger deg inn som? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 er gullfisk nerd bruker med administrator rettigheter.. Alt har funket helt til nå. Ingenting funker for å sei det slikt. Jeg prøvde å kjøre programmene som Administrator brukeren. Men da starter kun 1/10 av programmene og de lukker seg selv etter en stund. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Prøv å last ned og kjør mwav fra escan med scanner motor fra kasperky labs. Den tar lang tid men er en av de baste på både virus , trojanere og spy/malaware . http://www.mwti.net/antivirus/mwav.asp Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 (endret) ehm. den legger seg i temp. og da legger den seg som .com fil og jeg greie jo ikke åpne det.. kun exe filer som kan velges "kjøre som" Endret 2. april 2005 av XeLix Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Prøv å kjør programmet når masinen er startet i Sikkerhetsmodus (trykk F8 når melding om dette står på skjermen i begynnelsen av lasting av Windows). Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 XeLix: uannsett hva du skal gjøre for å få en mulig løsning må du reboote maskina di. Windows er sånn nei ta å reboot å se hva som skjer. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 fekk ikke startet det i sikkerhetsmodus heller. Og reboot? teller ca 8 ganger? Men. Jeg ga opp og reinstallerte hele greia i 4 tiå i natt men takker for hjelpen uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå