a2j_marianne Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hei! Ønsker en billig mp3-spiller som kan: -tåle skiturer med litt knall og fall -ta opp brukbart på nært hold -lagre word-dokumenter -være billig i drift På www.inkclub.no er det en mp3 til kun 350,- Den kan ikke lades opp, og jeg lurer på om det er dyrt å stadig kjøpe nye batterier? Noen som har erfaringer med denne spilleren? Er den brukbar til mitt behov? Tusen takk for hjelpa! Lenke til kommentar
a2j_marianne Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Hei igjen! Glemte å si at jeg har fått tilbud på en annen til samme pris, og jeg lurer på hva som er best. Noen som har peiling? Den andre har disse kriteriene: Støtter både Mp3 og WMA - 128 MB innebygd minne - Kan lagre ca 2 timer/30 låter ved Mp3 128 Kbps og ca 4 timer/60 låter ved WMA 64 Kbps (utregnet ved 4 minutter per låt) - Kan også brukes som en vanlig USB-penn, som kan lagre musikk, bilder, dokumenter og annen data - Plugges direkte inn i datamaskinens USB-port, ingen kabler er nødvendig - Du trenger ikke installere noen drivere på Windows ME/2000/XP/Mac OS X - Har innebygd mikrofon slik at den kan brukes som en diktafon, kan lagre opptil 8 timers tale - Opplyst display med blått lys som viser tittel, artist, låt nr, brukt og total tid, samt batterimåler - Du kan velge mellom Normal, Classic, Rock, Jazz og Pop får å forbedre lyden - Oppgraderbar firmware - PC og Mac kompatibel - Benytter USB 2.0 ved dataoverføring - Bruker 1 stk AAA batteri (inkludert) - Krystallklar lyd Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Ukjent merke, for meg er det nok til å styre unna i ein viss grad. Men for all del, får sikker for det du betaler for (og kanskje meir). Prisguide Eg ville då holdt meg til kjente merker som f.eks Creative. Lenke til kommentar
Duracell Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hei. Når det kommer til Mp3 spillere har det i prinsippet lite å si hva slags merke det er. Det viktigste er funksjonene, og hva du sitter igjen med for pengene. Alt produseres i Asia uansett, så ett fett om du kjøper creative eller xvtr-34 merke (eksempel) 350 er grei pris for den spilleren. Du kan også titte på Productlist så kan du sammenligne produktene. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Skulle jeg ha kjøpt flashminne spiller hadde jeg valgt ipod shuffle, creative muvo eller iRiver Lenke til kommentar
a2j_marianne Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Takk for svar! Hva tror dere er forskjellen mellom de spillerne, da? (Den som jeg beskrev i første og andre innlegget mitt?) Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Takk for svar! Hva tror dere er forskjellen mellom de spillerne, da? (Den som jeg beskrev i første og andre innlegget mitt?) De er like.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå