TBJ Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg sliter med diskplass ved synkronisering av bilder til min iPod Photo. Har ca. 10GB med bilder som jeg ville ha over. Men så viser det seg at iTunes lager en cache mappe under den bilde mappen på min PC som tilslutt innholder nesten like mange GB som mappen som skal synkroniseres. Problemet er at det har jeg ikke plass til på den HDen og jeg vil IKKE flytte bildene. Ei heller lyst til å ofte plass til denne cache mappen. Jeg har nå søkt igjennom nettet og lagt merke til at bemerkelsesverdig få har sett på dette som et problem. Har ikke funnet noen løsning. Sukk. Hvis jeg MÅ ha denne cache mappen, så bør det være mulig å flytte den. Hvor evt. forteller jeg iTunes at jeg ønsker den flyttet? Og en annen ting... MÅ jeg synkronisere for å få bilder? Var hos en kamerat (som også har iPod) og vile ha noen bilder fra han. Koblet min iPod på hans maskin, og valgte hans mappe. Da sletet iPoden alle bildene som jeg hadde fra før på den og kun la inn disse nye. Jeg har ikke ord på hvor teit jeg synes det er. Det må vel finnes en måte å kopiere bilder på, uten å måte synkronisere? Hva med god gammeldags dra og slipp? Faen ta Apple hvis det ikke finnes noen løsning. Dette er for dumt. Jeg blir provosert. PS! Jeg er kraftig irritert Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Hah Jeg leste for en stund siden en artikkel der det ble referert fra en rapport som fortalte at 43% av iPod eiere vurderer å gå over til Mac. :!: :!: Etter å ha erfart hvor "brukervennlig" iTunes er, blir jeg skremt bare av tanken på Mac og programmer Apple lager. Makan til møkk! (det er så dumt, ref. innlegget mitt over, at jeg fremdeles ikke tror det. Det må finnes en løsning) Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 What can I say, how did you like them apples?? haha Ipod suger mokk men makan a teite folk er som skryter den sa sykt opp i himmelen. Er det ikke ogsa slik at itunes synkroniseres med ipoden din? f,eks, hvis du sletter en sang pa ipoden din, nesten gang du connectern til itunes vil den sangen ogsa bli slettet? Er det forresten mulig a uploade musikk fra ipoden na, tror det hvertfall var et problem for i tiden? Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Må jeg sende filer til/fra ipod`en med Itunes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå