EinarB Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Er det mulig å ha belysningen på hele tiden når mobilen er på lading? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Siden det er symbian så, ja..... Jeg skjønner ikke helt vitsen men. Du kan bruke dette. Har ikke prøvd det selv men. Det er freeware. Da blir hele skjermen hvit og du kan bruke den som lommelykt. Da står belysningen på hele tiden. Light Endret 1. april 2005 av Eirik-h Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Siden det er symbian så, ja.....Jeg skjønner ikke helt vitsen men. Du kan bruke dette. Har ikke prøvd det selv men. Det er freeware. Da blir hele skjermen hvit og du kan bruke den som lommelykt. Da står belysningen på hele tiden. Light Men dette fungerer nok bare så lenge mobilen er påskrudd under lading. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Og poenget ditt er? Var det ikke det han spurte om a? Det sier seg jo selv at mobilen må være på hvis noe skal lyse Lenke til kommentar
EinarB Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Det er bakgrunnsbelysningen som kommer på når en tast blir berørt jeg vil ha på slik at klokken og datoen er synlig når mobilen er i handsfree/laderen i bilen. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Og poenget ditt er? Var det ikke det han spurte om a? Det sier seg jo selv at mobilen må være på hvis noe skal lyse Er jo mulig han ville at den skulle lyse i avslått tilstand så han kan følge med på batterioppladingen. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Det er bakgrunnsbelysningen som kommer på når en tast blir berørt jeg vil ha på slik at klokken og datoen er synlig når mobilen er i handsfree/laderen i bilen. Nå skjønner jeg hva du mener. Jeg vet dessverre ikke om et sånt program. Men ta å søk litt rundt. Kanskje det finnes. Lenke til kommentar
EinarB Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Trode dette var en enkel instilling i telefonen som jeg ikke kunne finne. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Trode dette var en enkel instilling i telefonen som jeg ikke kunne finne. Det tror jeg nok dessverre ikke nei. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 På www.softwaremarket.nokia.com er det haugevis med programmer som fungerer sånn Har ikke sjekket ut til 6260, men det finnes mange sånne til 7600, så jeg antar det finnes bedre til symbian De fleste kalles Light, og du kan velge farge og greier Lenke til kommentar
EinarB Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Fant et program: her Helst vil jeg at lyset skal gå på automatisk når billaderen blir satt i, men det kommer vel, dette programmet er jo bare beta foreløpig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå