runel Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hvilken brannmur er best av den som medfølger Norton Internet Security 2005, eller Zone Alarm (Ikke pro)? Noen tips? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg bruker Sygate Personal Firewall. Men av de to ville jeg valgt Zone Alarm! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Heeelt enig med ketchez her . Man bør også ta en titt på OUTPOST og KERIO . Test av 9 firewalls: Agnitum Outpost Personal Firewall Pro 2.0 Computer Associates E-Trust EZ Firewall ISS Black Ice PC Protection 3.6 Kerio Personal Firewall 4 McAfee Personal Firewall Plus 2004 v5 Microsoft Windows XP Internet Connection Firewall Sygate Personal Firewall Standard Symantec Norton Internet Security 2004 Zone Labs Zone Alarm Pro 4.5 http://www.pcw.co.uk/products/software/1153293 Lenke til kommentar
Vifteron Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hvilken brannmur er best av den som medfølger Norton Internet Security 2005, eller Zone Alarm (Ikke pro)? Noen tips? Anbefaler Zone alarm Pro, siste versjonen. (Den har brannmur, antivirus og diverse filter) Ganske brukervennlig og bruker mindre ressurser en Norton, slik maskinen din blir ikke treigt. Lenke til kommentar
Brafa Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg synes Outpost er veldig bra. Lett å følge med på hva som skjer og hvilken trafikk som går. Til sammenligning så synes jeg den er mye bedre enn Zone Alarm. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hvilken brannmur er best av den som medfølger Norton Internet Security 2005, eller Zone Alarm (Ikke pro)? Noen tips? Norton sin brannmur har jeg ikke sansen for i det hele tatt. - Bruk Kerio eller Zonealarm. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 av ei to så ville eg også velgt zonealarm Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hvis maskinen din har mindre enn 1,8GHz og 768Mb ram, så bruke Zone Alarm. Norton er selvfølgelig bedre siden de har sin egen virus og hacker analyse system. Men de bruker opp resursser som bare det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Denne hører da hjemme i Programvare -> Sikkerhet.... Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg har hvertfall dårlige erfaringer med ZoneAlarm, siden den ga meg korrupte filer. Nå bruker jeg Norton Internet Security og er meget fornøyd med det! Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Zone Alarm for det krever lite og er svært brukevennlig! Lenke til kommentar
bidz Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 ZoneAlarm er møkk. Mer ustabilt problematisk program skal en lete lenge etter.. Prøv og uninstalle det, så skal dere få se hva jeg mener Sygate Personal Firewall er mye bedre, og like gratis! Anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå