nissengtr Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg disse brikkene. http://www.psdata.no/ps.asp?it=107264&mlevel=011001 Men er litt i tvil på om det med CL3, det er go en del latency det da. Men funker dette greit nok? Lenke til kommentar
SG3001 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Har akkurat installert disse. Funker fint så langt. Med Twinmos 2x512Mb jeg hadde kunne jeg kjøre på cas 2, men kun på 333MHz. Geil 2x1Gb kjører på 400MHz og cas 3. Har ikke merka den noe særlig forskjell enda. Men tror de ekstra MHz oppveier for cas. I mitt tilfelle er det ikke noe problem å bruke over 1Gb RAM så da var valget lett. Tenk også på at for å få 2x1Gb minne med lavere cas så koster det fort 2000 kr ekstra. Det skal også sies at jeg ikke har testa med lavere cas enda. Jeg leste også på Toms hardware om forskjellen på cas 2, 2,5 og 3. Ikke så veldig mye forskjell i ytelse. Tom's Hardware Så det kommer vel an på hva du mener med greit nok. Lenke til kommentar
nissengtr Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Jasså. Men dette vil funke på mitt hk, har Asus P4P800S, vil det funke der a?? Lenke til kommentar
SG3001 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Det var det da. Jeg har Asus K8V og A64. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå