chokke Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg trenger et program for å låse mapper med passord, men private (host host) mappe Gjerne gratis Lenke til kommentar
simenss Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hvis det ikke er snakk om store filer, så kan du jo bruke WinZip. Legg inn filene i en WinZip fil og velg None på Compression. Du kan benytte deg av 256-bits kryptering, noe som høres veldig fint ut Selv om jeg ikke helt vet hva det er for noe Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 tenkte mer sånn man bare kunne dobbeltrykke på mappa, så "enter password" Lenke til kommentar
Jegermaizter Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Folder lock fikser biffen http://www.newsoftwares.net/folderlock/ Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Folder lock fikser biffen http://www.newsoftwares.net/folderlock/ Det gjør den, men det er vel bare tretti-dagers, eller? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Folder lock fikser biffen http://www.newsoftwares.net/folderlock/ Det gjør den, men det er vel bare tretti-dagers, eller? Det skal stemme Lenke til kommentar
miCro Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Folder Access Pro er et gratis alternativ. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) word filer/office kan du lage passord på når du lagrer filen. Uten noe prog Endret 2. april 2005 av War Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 er kanskje uhm filer andre ikke skal se på en familiepc kanskje =) Lenke til kommentar
Marti Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Folder Access Pro likte jeg virkelig. Tusen takk miCro. Det eneste minuset var den stygge gule safen som kom istedenfor mappeikonet mitt. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Folder Access Pro likte jeg virkelig. Tusen takk miCro.Det eneste minuset var den stygge gule safen som kom istedenfor mappeikonet mitt. Kanskje du kan bytte ut bilde på mappeikonet? Properties-customize (på mappen) Endret 2. april 2005 av War Lenke til kommentar
Marti Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Går ikke. Den tabben forsvinner når man setter passordet på mappa. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 hva med å åpne filene til programmet og bytte ut safe bilde med et vanlig ikonbilde? (beholde samme navn) Lenke til kommentar
Marti Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Prøve det. Hvor finner jeg ikonet med vanlig mappe på? Lenke til kommentar
alltid Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Prøve det. Hvor finner jeg ikonet med vanlig mappe på? synes det ikonet var irriterende ja. fikk du til å bytte det ut? hvor lå ikonet og sånt? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 er kanskje uhm filer andre ikke skal se på en familiepc kanskje =) litt mistenksomt hvis detplutselig kommer en mappe som det er passord på, da er det vel bedre å gjemme filene i programfiler eller noe:p Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) er kanskje uhm filer andre ikke skal se på en familiepc kanskje =) litt mistenksomt hvis detplutselig kommer en mappe som det er passord på, da er det vel bedre å gjemme filene i programfiler eller noe:p Hvis noen skulle undre seg over hva som lå i den passordbeskytta mappa kan man jo enkelt å greit bare si at den inneholder private passord eller noe sånt. Endret 20. april 2005 av niXon^^ Lenke til kommentar
the canoner Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 er kanskje uhm filer andre ikke skal se på en familiepc kanskje =) litt mistenksomt hvis detplutselig kommer en mappe som det er passord på, da er det vel bedre å gjemme filene i programfiler eller noe:p Hvis noen skulle undre seg over hva som lå i den passordbeskytta mappa kan man jo enkelt å greit bare si at den inneholder private passord eller noe sånt. men det er bare og høgreklikke så ser du størelsen og da tur dei nokk ikke på det Lenke til kommentar
Marti Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Man ser ikke størrelse på mappa når den er lukket med FolderAccess. Lenke til kommentar
the canoner Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) eg jør det Endret 25. april 2005 av arntlima93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå