Amo Aka Eagle Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 ye... hmmz lurer litt på.. åssen får man brann drakta???? Husker ikke.. har skaffa 200 rupees Og ja... får man ett big gorons sword som ikke knekker? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Gold Rupee er vel verdt 200. Kjip belønning for å få tak i alle 100 Skulltula-ene, egentlig. litt off-topic: Enda kjipere i Wind Waker etter at du har samlet 50 poeng hos kjøpmannen.... "I appriciate you!". Hvis blikk kunne drepe... Lenke til kommentar
Ehrgeiz Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Gold Rupee er vel verdt 200. Kjip belønning for å få tak i alle 100 Skulltula-ene, egentlig. Var det ikke slik at når du hadde drept 100 skulltulas, så fikk du 200 rupees for hver gang du snakket med han karen i house of Skulltula da? Grei inntektskilde. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Jepp, hver gang man snakket med han Med andre ord masse peng :> Edit: Btw, slingshoten får du i "the great deku tree" Endret 2. april 2005 av M@R7!N Lenke til kommentar
Solty Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Amo Aka Eagle: Du må stoppe den lille Goron-en som ruller rundt i Goron-byen. Tror jeg. Ehrgeiz: Aaaah, det var det! Ble så irritert at jeg ikke snakket med ham igjen, jeg. Var ikke gamle karen da heller, så jeg gikk vel glipp av noe. Endret 2. april 2005 av Solty Lenke til kommentar
Amo Aka Eagle Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Amo Aka Eagle: Du må stoppe den lille Goron-en som ruller rundt i Goron-byen. Tror jeg. Ehrgeiz: Aaaah, det var det! Ble så irritert at jeg ikke snakket med ham igjen, jeg. Var ikke gamle karen da heller, så jeg gikk vel glipp av noe. ahh... har gjordt det når jeg er stor.. fikk brann drakta (den røde) så sier han at jeg må redde faren hans... og resten av gang bangen hehe.. Men skal jeg kanskje stoppe han store når jeg er liten for å fikse sverdet?? Og btw... Har kanin maska... Hvem skal jeg selge den til?? Snakker med folk så sier de at de har sett en rar fyr som løp etter kaniner... hakker peil på hvem de snakker om.. Heheh Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Det er en fin guide på nintendos hjemmeside, om Zelda. Komemr ikke inn nå... ellers så kunne jeg ha postet linken. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Her er den: http://www.nintendo.no/tipsogtriks/n64/zeldaoot/index.htm det er tips og triks om hele spillet. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Kanin maska skal du selge til en eller annen fyr som springer rundt i hyrule, Husker ikke hvor du finner han dessverre, tror han springer rundt overalt Lenke til kommentar
capy Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 hehe, fikk lyst til å spille det igjen nå. har det på gamecube:) Lenke til kommentar
Solty Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Amo Aka Eagle: Bare stå foran porten til markedet et døgn, så ser du at han kommer forbi. Og når du er liten skjer det et eller annet når du stopper ham, men jeg husker ikke hva ... johnny Bravo: Er ikke noe morsomt med guider ... Da risikerer man å se ting man ikke vil ha svar på, istedenfor å bare få vite det man ville vite. Lenke til kommentar
Amo Aka Eagle Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 (endret) thanks skal prøve det Men hvor mener du litt mer spesefikt at jeg skal stå å vente på han duden? Husk tiden står jo stille i byen Ja enig med Solty.. Bare lyst til å få vite enkelt ting Ikke allt thanks skal prøve å stå uttafor der nå Endret 2. april 2005 av Amo Aka Eagle Lenke til kommentar
Amo Aka Eagle Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 hehe, fikk lyst til å spille det igjen nå. har det på gamecube:) hehe nice Er jo ganske kult spill Er liksom klassikeren litt moro å dra det fram igjen.. men ble litt skuffet da pga jeg mente å huska at grafikken var mye bedre.. men det er nok bare fordi all grafikk på spill i dag er så mye bedre enn det den var da.. man husker det bare ikke for det virka så bra den gangen Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg spiller det på gamecube noen ganger. Klarte Forest Temple i påskeferien! Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 johnny Bravo: Er ikke noe morsomt med guider ... Da risikerer man å se ting man ikke vil ha svar på, istedenfor å bare få vite det man ville vite. Ja det er sant. men hvis du sitter fast feks. og ingen har sagt at du må se.. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Er kommet til shadow temple i oot: Master Quest (som etter min hukommelse var etter spirit temple i Ocarina of time :/). Uten tvil det beste spillet jeg har spilt Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Er kommet til shadow temple i oot: Master Quest (som etter min hukommelse var etter spirit temple i Ocarina of time :/). Uten tvil det beste spillet jeg har spilt I vanilla OOT er det 5 templer: Forest Temple, Fire Temple, Water Temple, Shadow Temple, Light Temple. Lenke til kommentar
Ehrgeiz Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Er kommet til shadow temple i oot: Master Quest (som etter min hukommelse var etter spirit temple i Ocarina of time :/). Uten tvil det beste spillet jeg har spilt I vanilla OOT er det 5 templer: Forest Temple, Fire Temple, Water Temple, Shadow Temple, Light Temple. Light Temple heter vel Temple of Time, selv om du får medallion of Light der. I tillegg så eksisterer Spirit Temple i OOT. Ligger uti ørkenen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå