Amo Aka Eagle Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Noen som husker/vet Når/hvor i spillet man får pil og bua? Har kommet til ett sted jeg seriøst trenger den for å komme videre men finner den faen ikke Lenke til kommentar
Solty Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Jepp, denne får du i skogtempelet. Fortsett litt etter den skrudde gangen, og forbi rommet med de tre spøkelsesmaleriene, så finner du den nok. Bare si fra om du får problemer. Endret 1. april 2005 av Solty Lenke til kommentar
Amo Aka Eagle Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Jepp, denne får du i skogtempelet. faen er der nå liksom... men står skikkelig fast der... mangler en sølvnøkkel men finner den faen ikke azz.. har leita over allt azz Lenke til kommentar
Solty Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hm ... Nå har ikke jeg spilt Ocarina of Time på fire-fem år, så da kan det bli vanskelig å ramse opp alle nøklene i hele skogtempelet. Heh, vi kan jo begynne enkelt, har du tatt den som er i inngangsrommet? Lenke til kommentar
Amo Aka Eagle Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 hmm yeah.. har nok det... har også tatt den som var i en liten kiste under vannet (som da blir borte når man trykker på en rød knapp) Lenke til kommentar
Amo Aka Eagle Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 tror vi kan skrive på den andre posten jeg Lenke til kommentar
Solty Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Om du går inn i hovedrommet, opp trappene og inn i rommet ... Der møter du vel på en Blue Bubble eller noe, gå videre inn i neste rom og ta de to fiendene som er der, så kommer det enda en nøkkel. Tatt denne? Lenke til kommentar
Amo Aka Eagle Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 det har jeg Lenke til kommentar
Amo Aka Eagle Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Vært nede i brønnen? nei.. det har jeg ikke... men trenger man ikke "Lens of truth" for å komme ned dit a? hvem skal jeg selge alle maskene til? har zombie maska nå har ikke piel hvem jeg skal selge den til... Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 dette er litt juks men om du lover å ikke se på noe av det andre så her: http://www.zeldauniverse.net/z11ha-wkt.php Lenke til kommentar
maze Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Nå fikk jeg lyst å ta fram nintenoen og begynne å spille igjen. Lenge siden jeg har spilt dette supre spillet nå. Lenke til kommentar
Amo Aka Eagle Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 noen som kan si meg hvor jeg kan selge kanin maska? Lenke til kommentar
Solty Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Kaninmasken skal selges til mannen som løper rundt i Hyrule på nattestid ... Om du klarer å holde følge med han hele natten, får du solgt den til ham på morgenen. Lenke til kommentar
slash Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Skulle ikke maska selges til vakta ved kariko(?) village da? som står ved oppgangen til fjellet? //edit: når jeg tenker meg om, så var det vel den pikachu-lignende maska det... Endret 3. april 2005 av slash Lenke til kommentar
Solty Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jepp, er den andre masken det, ja. Kakariko Village, var det. Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Dette spillet burde vært kåret til verdens beste spill!!! Drar fram N64 nå Lenke til kommentar
Solty Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Heh ... Om du ser på GameRankings, ligger det faktisk inne som tidenes beste spill. Av nyere tid, selvsagt. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Nå fikk jeg lyst å ta fram nintenoen og begynne å spille igjen.Lenge siden jeg har spilt dette supre spillet nå. Savne det helt grusomt. ÅÅÅ jeg savner tiden i sjetteklasse da jeg løp hjem hver dag etter skolen og spilte det. Det var da spill var helt magisk. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 synes fortsatt zelda III er det beste i serien :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå