HGunnar Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Hei, jeg lurer på om det finnes fm-sendere til andre spillere enn i-pod, evnt. om senderne som hører til i-pod kan brukes til andre spillere? F.eks i-trip. Jeg har nemlig en Asono Elio - fungerer i-trip til denne? Beklager rot , første innlegg på forumet. Takker for svar! Endret 1. april 2005 av HGunnar Lenke til kommentar
FOXOR Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Monster har en slik sender. Tror den må kobles til sigarette tennern i bilen Finnes non andre også men da må du nok bestille fra USA. Kontakt en som fører monster kabler. Lenke til kommentar
HGunnar Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 ingen trådløse da, sånne som i-trip, som benytter seg av strømmen til spilleren? Tilgjengelige i Europa. helst. Takk for svar! Lenke til kommentar
zacka Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Her selges det noen forskjellige: http://my.qxl.no/search/SearchElse.asp?txt...atg=1&Region=18 Jeg kjøpte selv en iTrip av en på QXL. Den fungerer bare med iPod, så du må evt. kjøpe en av de andre Endret 1. april 2005 av zacka Lenke til kommentar
aiwuser Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hva med denne fra mahadet.no: Audiax FmSender Audiax-1 Har ikke testet denne selv. Lenke til kommentar
HGunnar Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 se der ja, den var fin. Men denne siden ser jo veldig norsk ut og da spør jeg: er ikke disse senderne ulovlige? hvorfor kan jeg bare kjøpe den fritt nå da? gjør jeg noe "straffbart" hvis jeg kjøper den? Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Tror jeg heller ville kjøpt den orginal iTripen. Med den kan man gjøre en go del mer. I tillegg finner du disse mye billigere! Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 se der ja, den var fin. Men denne siden ser jo veldig norsk ut og da spør jeg: er ikke disse senderne ulovlige? hvorfor kan jeg bare kjøpe den fritt nå da? gjør jeg noe "straffbart" hvis jeg kjøper den? Det er ulovlig å bruke, ikke kjøpe. Men det skal godt gjøres å bli tatt, ettersom politiet nok ikke gidder å peile seg inn på deg, senderen har jo uansett ikke større rekkevidde enn maks 15m. Lenke til kommentar
andm Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Du kan jo lage en selv også for ikke så mange kroner. Uansett, FM-sendere er jo ulovlige, så det er ikke sikkert de er så lett tilgjengelige i norske butikker? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Tror jeg heller ville kjøpt den orginal iTripen. Med den kan man gjøre en go del mer. I tillegg finner du disse mye billigere! Det er noe av det dummeste man kan gjøre, iTrip fungerer jo kun på iPoder. Den AudiaXen som ble linket til tidligere er veldig grei. Jeg har selv en litt eldre versjon, den har grei lyd, virker på alt som har en 3,5 mm-plugg og man kan selv velge hvilken frekvens den skal sende på. Rekkevidden på signalene er også grei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå