-Teddy- Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg har lenge tenkt på å kassere CRT skjermen min fra krigsårene. Titter på en "billig og bra" LCD skjerm: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304846&cks=PRL Men i for eksempel CS vi likke jeg komme ti å kjøre 1280 x 1024 pixler. Vil det funke greit å kjøre 800*600 i CS? Og for eksempel 1024*768 i "Generals"? Er ikke opptatt av at ting skal være knivskarpt i spill, men er litt nøye på "etterslep". 12ms, det duger vel det? Bittelitt gjør ikke noe, men det skal ikke synes for godt. Grunner til at jeg vil ha LCD er: - Hater uskarp tekst i windows på nettsider osv (Vil kjøre "rett" oppløsning i windows) - Har dårlig plass på skrivebordet - Du blir ikke like sliten av en LCD som en CRT (?) - De ser pene ut Noen som kan hjelpe meg litt? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg har lenge tenkt på å kassere CRT skjermen min fra krigsårene. Titter på en "billig og bra" LCD skjerm: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304846&cks=PRL Men i for eksempel CS vi likke jeg komme ti å kjøre 1280 x 1024 pixler. Vil det funke greit å kjøre 800*600 i CS? Og for eksempel 1024*768 i "Generals"? Er ikke opptatt av at ting skal være knivskarpt i spill, men er litt nøye på "etterslep". 12ms, det duger vel det? Bittelitt gjør ikke noe, men det skal ikke synes for godt. Grunner til at jeg vil ha LCD er: - Hater uskarp tekst i windows på nettsider osv (Vil kjøre "rett" oppløsning i windows) - Har dårlig plass på skrivebordet - Du blir ikke like sliten av en LCD som en CRT (?) - De ser pene ut Noen som kan hjelpe meg litt? I spill er grafikken bygd opp annerledes, og det vil se mye verre ut med 800x600 i windows enn i f.eks CS. Så, det vil gå fint. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Ja det vil gå fint. Gjer det her iallefall. Og ja 12ms duger det. Du vil ikkje merke noko etterslep vis du ikkje er spesielt følsom for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå