barkindog Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Har hatt NOD32 installert på den stasjonære PC'n samt den bærbare. Har vært plaget med en masse feilmeldinger når jeg bruker IE. Det samme har vært tilfelle hos en kamerat. Nå har jeg fjernet NOD'en og ting ser ut til å ha bedret seg. Flere som har samme erfaring ? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg bruker NOD32 men jeg bruker firefox så mye som mulig, men de gangene jeg bruke IE så har jeg ikke fått noen feilmeldinger. Er meget fornøyd med NOD32 jeg :D Francis Lenke til kommentar
gresh Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Du kan prøve å sette Nod32 IMON instillingene til "higher efficienty" for nettleseren din, kanskje dette kan fikse problemet ditt. http://www.wilderssecurity.com/showpost.ph...866&postcount=8 Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg også hadde problemer med Nod32. http://forum.hardware.no/index.php?showtop...hl=nod32&st=40# Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Humm, er det bare Iexplorer som krasjer, for det kan jeg leve med (i og med at jeg forsøker å bruke iexplorer så lite som overhodet mulig) og har du fått løst problemet ditt ? Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 har også opplevd at IE krasjer med nod. Men bruker opera til vanlig, så spiller ikke så stor rolle Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Flyttes fra annet om hardware til sikkerhets-kategorien Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Nod32 virker bra med både IE og Firefox og Opera. Bruker Firefox mest. Aldri IE! Er fornøyd med både Firefox og Nod32, storfornøyd. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg har heller ingen problemer med kombinasjonen NOD32 og IE. Jeg bruker både IE og Firefox og kona bruker IE og hun plages heller ikke. Mulig NOD32 lager problemer sammen med bestemte brannmurer. Bruker barnnmuren i NIS2004 som fungerer perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå