Mattlakk Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Har et problem med forsterkeren min Broren min dreiv og trykka på forsterkern min, også nå får jeg kun lav lyd Og jeg ekke så noob så han bare har skrudd ned volumet, har sjekka dt seff.. Hvis dt hjelper så har jeg denne : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124254&cks=SER Btw: displayet funker heller ikke, og komplett nekter å gi meg order numberet mitt, så får ikke byttet den heller! Noen som veit hva som må til for å få lyd? Lenke til kommentar
SatanClaws Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Det er "A" og "B" speakers på den greia, se også at den ikke er i en surround modus av noe slag, sjekk at den ikke er satt på digital input. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Du, Displayet funker ikke Men skrur jeg AV digital Input ved hjelp av å trykke på den en gang til? Sorry at jeg er litt noob, men er helt desperat på å få det til... hhehe:P Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 og Du, jeg får litt lyd da jeg trykker på "TAPE" Men det er akkurat som å høre headphonsene mine mens de ligger på bordet... Hører ikke noe bass eller noe! Før så hadde jeg vel den på "STEREO" også på AUX VIDEO3 Men da jeg har det nå kommer dt ikke så mye som et pip.. kommer også litt lyd da jeg setter på "VCR VIDEO1" Men fortsatt svak.. Veit du hva jeg må gjøre? :S Lenke til kommentar
SatanClaws Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Du har "pm" Men for å få den tilbake til Analog Input, må du tyrkke på "digital input" til det kommer opp analog input i displayet. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 (endret) som sagt, har ikke display! EDIT; funka etter jeg fikla litt med digital input! Takker;) Endret 2. april 2005 av crawford Lenke til kommentar
SatanClaws Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Flott at jeg kunne hjelpe deg ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå