Qwseyvnd Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Bare gi faen i hun, bann grovt til henne, så hun får skyldfølelse! Det gjorde jeg med x min, jeg bannet fordi jeg var sint og hun skyldte alt på meg... Jeg merket hun var usikker hele tiden helt siden hun slo opp med meg. Jeg glemmer henne ikke så lett, men livet går videre. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 går utifra at darkness| var litt ironisk der.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 går utifra at darkness| var litt ironisk der.. Får håpe det Men uansett så fikk jeg ikke pratet med henne så veldig mye på skolen i dag. Vi har fått ny lærer så vi må jobber mye mer. Traff henne når hun var på vei til valgfag, kom ned trappa og vi fikk øye på hverandre og hun neste sprang ned og hoppet på meg for å få en klem, rakk ikke å spørre henne hva det var for, siden hun måtte rekke bussen Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 går utifra at darkness| var litt ironisk der.. Får håpe det Men uansett så fikk jeg ikke pratet med henne så veldig mye på skolen i dag. Vi har fått ny lærer så vi må jobber mye mer. Traff henne når hun var på vei til valgfag, kom ned trappa og vi fikk øye på hverandre og hun neste sprang ned og hoppet på meg for å få en klem, rakk ikke å spørre henne hva det var for, siden hun måtte rekke bussen Er nok forrvirrende det der. Ta en prat med henne du så får du klarhet Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hehe.. du er da heldig som hvertfal får en klem da!! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hehe.. du er da heldig som hvertfal får en klem da!! Det er tøft. Det kommer alltid en gang der du vil få en klem, Nicklas. Gled deg. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Har fått snakket med henne igjen nå. Klemmen var tydeligvis for at hun var glad for noe, men så ikke hvorfor. Men kan tippe at det er grunnet en eller annen kis fra skolen. En i klassen min så at hun satt på fanget til en Men uansett så har jeg fått snakket med henne om hun var interessert i meg, men der har jeg tydeligvis missforstått nå jæ****!! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Sånt skjer som regel med meg også. Faen så kjipt. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Har fått snakket med henne igjen nå. Klemmen var tydeligvis for at hun var glad for noe, men så ikke hvorfor. Men kan tippe at det er grunnet en eller annen kis fra skolen. En i klassen min så at hun satt på fanget til en Men uansett så har jeg fått snakket med henne om hun var interessert i meg, men der har jeg tydeligvis missforstått nå jæ****!! Usj da.. Du har nok ikke misforstått du har blitt lekt med... Det er hennes feil ikke din og ikke du som er dum eller noe tro meg akkurat der! Hun som er en fjortiss og er ikke noe du kan gjøre noe med annet enn å vente noen år;p Ikke tenk så mye på det sats heller på hun andre du nevnte. Visse ting er ikke noe å spare på selv om man vil ha det! Er som en alkoholker hater alkohol men må ha det hver dag! Men en dag blir man fri! Uansett om du følte du tapte ansikt eller noe under samtalen. Så gjorde du ikke det du spørte et ærlig spørsmål og ville ha bekreftelse på signaler hun har sendt deg. Igjen om noen dret seg ut var det hun. Og er ikke noe jeg sier for å trøste!! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Du har vel rett i det du sier. Men på måten hun sa ting og oppførte seg på, så tolket jeg det slik at hun kanskje var interessert. Har ikke akkurat så god erfaring når det gjelder slike ting, som jeg har sagt tidligere i denne tråden. Det var faktisk hun som tok initiativet til å få taki mobil nr. mitt og sende meg en sms til meg. Jeg hadde egentlig ikke tenkt på å få nr. hennes heller fra starten. Men hva kan jeg forvente av en 16 år som skifter type ofte Edit: Jeg er spent om hun holder hva jeg sa til henne for seg selv. Så til henne at dette skulle bli mellom oss. Endret 4. april 2005 av Zemeckis Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Du har vel rett i det du sier. Men på måten hun sa ting og oppførte seg på, så tolket jeg det slik at hun kanskje var interessert. Har ikke akkurat så god erfaring når det gjelder slike ting, som jeg har sagt tidligere i denne tråden. Det var faktisk hun som tok initiativet til å få taki mobil nr. mitt og sende meg en sms til meg. Jeg hadde egentlig ikke tenkt på å få nr. hennes heller fra starten. Men hva kan jeg forvente av en 16 år som skifter type ofte Edit: Jeg er spent om hun holder hva jeg sa til henne for seg selv. Så til henne at dette skulle bli mellom oss. Det som og kan være er at hun ikke turte innrømme det, at hun ble litt flau/satt ut da du spurte... Mitt tips legg det på is, og ha eventuellt lit kontakt og la i såfall hun føre det hele. Sier hun det videre er hun et rasshøl. Gjør hun det tar du det opp med henn. Sånn kan man virkelig ikke oppføre seg.. Men at hun sier det til en venninne er det jo muligheter for. men spørs om det blir troverdig sagt mellom dem, da gjør det ikke mye spør du meg.. uansett lykke til og hvis hun driver der så bare la barna leke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå