Gå til innhold

Hvordan finne ut om ei jente er interessert?

Zemeckis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om dette er tilfellet med jenta du ser, vet jeg ikke, men det kan virke litt sånn... Tom for penger på kortet... må rett hjem... ikke lov til å ha på mobil... etc. Unnskyldninger for å tilbringe tid med noen andre, eller sant?

Hadde noen stått utenfor mitt klasserom og fleipa om at vi var sammen, ville jeg nok ikke villet ha så mye mer med henne å gjøre, men det er meg...

Hun jeg liker er også søstra til en kompis av meg. Var til han i dag, men hun var visst ikke hjemme. Enten så har hun bare løyet til meg hele tiden eller så har hun fått lov til å gå ut igjen. Skal spørre henne hva hun gjorde, uten å si at jeg var hos kompisen min. Så får jeg se hva hun sier. Det verste jeg vet er å bli løyet rett oppi trynet!

Du sier kanskje noe lurt når hun fleipet at vi var sammens.

Har også fått vite av kompisen min at hun er litt for mye laus av seg. Skifter typer ofte og han sa også at jeg ikke har gått av å bli sammens med henne. Det sier jo litt om henne også.

En annen ting som jeg kom på nå var at vi hadde avtalt at vi skulle på Egon for en matbit og at jeg skulle ringe henne. Jeg gjorde det, men hun måtte avlys avtalen for at hun skulle være med noen venniner, hun sa ivertfall det :roll:

Lenke til kommentar
En annen ting som jeg kom på nå var at vi hadde avtalt at vi skulle på Egon for en matbit og at jeg skulle ringe henne. Jeg gjorde det, men hun måtte avlys avtalen for at hun skulle være med noen venniner, hun sa ivertfall det :roll:

Uansett om hun liker deg eller ikke gjør en bare ikke sånnt, sier litt om henne. Derfor sjekk det du skulle, men skru ned forventningene...

Lenke til kommentar
Har også fått vite av kompisen min at hun er litt for mye laus av seg. Skifter typer ofte og han sa også at jeg ikke har gått av å bli sammens med henne. Det sier jo litt om henne også.

En annen ting som jeg kom på nå var at vi hadde avtalt at vi skulle på Egon for en matbit og at jeg skulle ringe henne. Jeg gjorde det, men hun måtte avlys avtalen for at hun skulle være med noen venniner, hun sa ivertfall det  :roll:

Jeg tror nok jenta vet at du liker ho. Hun liker deg kanskje best som en venn at det var derfor det i starten kunne virke som om ho likte deg. Men nå som ho kanskje vet at du liker ho, så prøver ho å ta avstand.

Du får spørre henne om dere ikke er venner lengre og se hva ho svarer da. Men bare liker ho deg ikke, så er det dessverre ikke noe du kan gjøre med det uansett hvor trist det er. Du kan selvfølgelig få ho til å like deg på en eller annen måte, men det er bare dumt å være en person du ikke er.

Virker ikke som om denne jenta er noe for deg egentlig. Eller virker ikke som om denne jenta er noen god jente. Slem er ho når ho heller vil være sammen med veninnene sine istedenfor deg.. hvis dere hadde planlagt å være sammen før ho visste at ho skulle være sammen med vennindene sine.

(Nå ble det mange "ho" ord her :p)

EDIT: En annen ting som er litt dumt er at jenta er søstera til kameraten din. Så om du blir sammen med søstra hans så liker han det sikkert ikke. Er mange som er sånn.

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar

Har ivertfall fått snakket med henne i dag, på msn vel og merke. Men hun fikk visst lov av foreldrene sine å gå ut. For å være ærlig så må jeg innrømme om at jeg er i tvil om at jenta kan være noe for meg. :cry: Lurer på om jeg skal bare holde litt avstand en stund og se hva som skjer videre. Men jeg vet av ei annen jente som jeg vet liker meg som jeg ikke har fått møtt enda :blush:

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar
Snakker hun med deg uten at du begynner samtalen og flørter med deg, pleier det å virke som at hun er intresert vertfall. :)

Det er nok jeg som pleier å starte samtalen som regel. Hun har vel små flørtet litt på msn og når vi har møtes på skolen o.l.

Men nå er jeg ganske så sikker på at hun ikke er interessert lenger. Nicket hennes på msn i går var at det var noen som stoppet hennes hjerte, men i dag så hadde hun skrevet et guttenavn også. Men får hun gjord det, så spurte jeg henne om hvem som stoppet hennes hjerte og hun svarte bare: Hmm :p

Tror jeg bare gir opp hele greia nå :ermm:

Lenke til kommentar

Hun er ikke noe å samle på tror jeg. Nå har du hvertfal ikke noe å tape, nå som hun liker en annen gutt. Så da hadde jeg spurt henne i "virkeligheten" om det jeg hadde gått rundt å lurt på.

Jeg selv har gått i samme klasse med ei jeg liker så sinnsykt mye. Har ikke engang snakka med hu :cry: Tør ikke :( Livet går videre... er bare en del hull i veien som kunne ha blitt tettet. Men det går fram.

Lenke til kommentar

Ja gjør det! Uansett vil hun tape ansikt på det. Om hun i forsvar sier noe alà "hva trodde du da?" Kan du bare forklare ved episoder som kinoen etc. Uansett hva hun sier har du mulighet til å kontre det! Men herregud hun virker jo 100% fjortiss og egoistisk...

Lenke til kommentar

Jeg tror det er kommet dit at du ikke har så mange valg lenger.

Valgmulighet 1: Snakk rett ut til henne om hva du føler og spør henne hvordan hun føler. (Sånn som noen andre sa over her.)

Valgmulighet 2: Glem henne, ikke snakk med henne, hvis hun begynner å snakke med deg så vis at du ikke er interresert. Se etter en ny dame å "jakte" på, så glemmer du henne lettere, og det gjør mindre vondt.

PS: Jeg har ikke peiling på damer. Prøver bare å hjelpe en broder i nød :p

Lenke til kommentar

Sa til henne på msn at jeg kanskje skulle ringe på henne i morgen på når vi er på skolen. Vet ikke helt om jeg skal orke å ringe henne. Kan si at hun er 16 år bare :blush:

Har forresten ei annen jente som jeg kan "jakte" på, hun er også like gammel som meg, bare 1 mnd eldre :p Men det gjenstår bare å få møtt henne snart.

Aldri forstått et kvinne menneske i den tiden jeg har levd.

Lenke til kommentar
Ring henne du som sagt du har allt og vinne, hun har allt og tape..

Jeg får se om jeg får tid og sjangsen til å ringe henne. Vi har ikke friminutt samme tid. Men om jeg ringer henne så vet jeg ikke helt hvordan jeg skal gå fram og få sagt ting. Er litt sjenert av meg også :blush:

Lenke til kommentar
Ring henne du som sagt du har allt og vinne, hun har allt og tape..

Jeg får se om jeg får tid og sjangsen til å ringe henne. Vi har ikke friminutt samme tid. Men om jeg ringer henne så vet jeg ikke helt hvordan jeg skal gå fram og få sagt ting. Er litt sjenert av meg også :blush:

Vanskelig å si sånn, kan forstå det... Hva med en velformulert sms? HUn vil uansett si hva hun mener da og tror jeg.. Slipper du samtidig grue deg for å ta det face 2 face med henne.

Lenke til kommentar

Kan jo kanskje bare spørre:

"Er vi ikke venner lengre?"

Så da svarer ho kanskje: "Ja, hvorfor skulle vi ikke vært det?"

Du: "Jo men siden du aldri kan finne på noe sammen med meg, så derfor spurte jeg...."

Ho: "Åja"

Du: "Åja? Hadde håpet på et bedre svar nå jeg"

Ho: "Ja ..kanskje vi ikke er venner lengre dah" eller "Ja.. hoff, men jeg har hatt så mye å gjøre i den siste tiden bla bla bla"

Mye som kan skje... bare tenk over hva du skal si før du ringer og prøv å forestill deg hva ho kommer til å si og prøv å si hva du skal si til henne, til deg selv.. på den måten så skjønner du om du kan si det eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...