Zemeckis Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Som topic sier så lurer jeg på hvordan man finne ut om ei jente er interessert? Det er ei jeg liker veldig godt, som jeg har kjent snart i et halvt år. Har også vært på kino med henne, bare vi to for 3 måneder siden. Men så ble jo hun sammens med en annen. Så jeg gjorde ikke noe mer ut av det da. Så etter en stund så fant jeg ut det var slutt mellom de. Hun sier mye forskjellig til en hver tid, så jeg blir helt forvirret og usikker på hva hun vil. Noen ganger sier hun mye fint om meg, spøker om litt forskjellig ting og tar på meg. Vi går også på samma skole så vi treffes der av og til, selv om vi har forskjellige timer(går to forskjellige linjer), og en dag i uka her, så sendte jeg en sms til henne om at jeg hadde lyst til å treffe henne. Så tok det en stund før jeg fikk svar, men da jeg fikk det så hadde jeg blitt med noen andre fra klassen min for å ta lunsj. Så når langfri var ferdig kom hun helt uventet utafor klasseromme mitt for en liten prat. Da begynte jo alle i klassen i kødde om alt mulig, som å spurte om vi var sammens. Hun jeg liker sa da ja til de, men jeg skjønte jo at det var bare tull da. Etter det så spurt de om vi kunne vise at vi kysset hverandre, til og med vennina hennes som var med sa at vi skulle gjør det, men det skjedde altså ikke. Noen ganger så virker hun også totalt uinteressert i det jeg sier. Da blir jeg litt forvirret og usikker. Jeg kan heller ikke få møtt henne i fritiden, ettersom hun må rett hjem osv av en grunn. Hun får heller ikke lov til å ha mobil slått på Har også fått tips om at jeg bør spørre henne og ikke spørre henne om hun er interresert i meg. Og i dag så sa noen i klassen min at jeg bør spille kostbare og at det vil funke. Så jeg sa tja, kanskje det. Men jeg tror også at hun også spiller litt kostbar ovenfor meg. Er det noen som har noen gode råd til en uerfaren gutt som meg? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Ah... to be young and inlove... Det er bare ikke enkelt. HalTan er jo inne på noe men det er ikke så enkelt det vet jeg. Men begynn med å spørre henne på date du. Du har lite å tape og mye å vinne.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Takker for gode råd så langt Men problemet er jo at det ikke er så lett å be henne på date når hun har "husarrest", vet ikke hvor lang tid hun har det. Sånn er det når man ikke er 18 år enda Uansett så tror jeg hun har lyst til å finne på noe, har noe sånt til gode som ikke ble noe av for en stund siden. Jeg bruker som alltid til å ta initiativet til å spøre de jeg liker om at vi kan finne på noe sammens, men det er alltid noe som går galt, men hva vet jeg ikke Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Takker for gode råd så langt Men problemet er jo at det ikke er så lett å be henne på date når hun har "husarrest", vet ikke hvor lang tid hun har det. Sånn er det når man ikke er 18 år enda Uansett så tror jeg hun har lyst til å finne på noe, har noe sånt til gode som ikke ble noe av for en stund siden. Jeg bruker som alltid til å ta initiativet til å spøre de jeg liker om at vi kan finne på noe sammens, men det er alltid noe som går galt, men hva vet jeg ikke Vent til husaresten er ferdig Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Dah ja ! Som Carnifex hadde sagt det selv, vent og la "tingen" komme til deg av seg selv. Men seriøst, du vil helt sikkert merke det med en gang hvis ei jenta virkelig er ute etter deg... Endret 1. april 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Spør henne om ho vil gå ut en gang (ansikt til ansikt). Jeg vet at det er lettere sagt en gjort med som Carnifex sier: Du har lite å tape og mye å vinne.. thumbup.gif Lenke til kommentar
andesam Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 er oppe i noe lignende selv nå. var hos hun deg gjelder i kveld, var 2 venninder av hun der også. Har snakka en del med henne på msn, da har hun mye lettere for å dele ting. jeg har sant ganske direkte til hun at jeg like henne, men jeg er i tvil om hva hun føler. Hun har sagt at hun har blitt sjarmert av meg, men vet ikke hvor det kommer til å gå enda. Men det er ikke slutt enda . det beste er å bare si hva du føler. kanskje litt anderledes for meg siden vi går i samme klasse... ( ) Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hadde sendt henne en sms og sagt rett ut hva du føler og at du vil at hun skal legge kortene på bordet. Hadde ikke konfrontert henne, det kan bli flaut og ødeleggende for dere begge, la hun svare på en melding, da har hun tid til å formulere hva hun virkelig mener... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 sms fungerer veldig bra ja. Men det er ofte litt komplisert (det er min erfaring hvertfall). det er jo også mulig å sende en "hintende melding" for så å jobbe seg videre til en melding hvor man sier det så og si rett ut. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Spørr henne rett ut. Snakk med henne alene, begynn med at du vil snakke med henne om noe, så spørr du om hun er intresert i deg, eller om det er bare du som er dum og tror det. Da har du flere alternativer: 1, Hun sier at hun er intresert i deg, men har ikke turt og gjøre noe med det. 2, Hun sier at det er du som missoppfatter. 3, Hun sier at hun vet ikke og at hun må tenke over det. Det er bare en måte og finne det utav på. Edit: Veldig offtopic, men men. Jeg var innom profilen din for og se hvor gammel du var, så fant jeg ut at du hadde bursdag på samme dag som meg. Go go! Endret 2. april 2005 av Pasient- Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Det som funket for meg på u.skolen var å gå ut fra klasserommet..gå til heimkunnskapsklassen der hun var..spørre om å få "låne" henne ut av klassen litt..for så å spørre rett ut.." Skal vi begynne sammen?"..hehe..funket som f*** i den tiden da.. Endret 2. april 2005 av Xander^ Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Nå vet jeg ikke hvor gammel du er men: Nei nei nei. Du ser en liten interesse ikke spør rett ut, hun føler seg billig flau etc og sier lanskje nei uten å mene det osv. desuten fremstår du som innbilsk Ikke gjør dette. Spiller ingen rolle for deg å vite om hun er det eller ikke så lenge hun er det om du skjønner? Se nivået du er på nå, altså snakker sammen små flørter litt. Øk dette nivået sakte men sikkert dit du vil ha det. Ikke gå rett bort til henne å si det rett ut, noen faller for det men da stiller du deg i en kvitt eller dobbelt situasjon. Gjør du det riktig vil det ende godt. Det du bør gjøre er å sende masse sms med henne, være med henne på skolen, og når helgen kommer ber du henne med på kino, kanskje spise etter kino... Neste gang finner dere på noe annet, etter å ha treffet hverandre litt så be henne hjem til deg. og vips du er hvor du vil Cluet er at hvis du tror hun er interesert må du spørre om ting det er vanskelig å svare nei på som feks kino osv. Spør du omhun liker deg er det kanskje ikke like lett å svare ja på det og hele dritten går til helvette.. Ut fra det du skriver er dere under 18 så jeg ville prøvd meg på noe alà det jeg nevnte. Og igjen spør henne ikke direkte sjangsen for tap er større da Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Mange gode råd her Kan start med å si at jeg er over 18 år mens hun er yngere enn meg. Mange av de rådene dere kommer meg har jeg faktisk tenkt på selv, men så er je g litt for mye beskjeden også Pleier å sende henne sms, men nå er hun tom for penger på kortet...igjen. Av og til pleier hun å si Heia puzn og av slutte med kosepå osv. Vi har også en del felles interesser, like samma type mat, filmer og slike ting. Og ikke minst Volvo 240 Får jeg ikke sjangsen til å treffe henne løpet av helga som regner jeg med at jeg gjør det på skole om mandagen, da skal jeg ringe henne. Edit: Kan også føye til at jeg ikke har vært skikkelig sammens med noen enda, har ikke akkurat hatt lykke på dama fronten enda Endret 2. april 2005 av Zemeckis Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Edit: Kan også føye til at jeg ikke har vært skikkelig sammens med noen enda, har ikke akkurat hatt lykke på dama fronten enda Don`t worry, be happy Den tiden kommer nok for deg også........ Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Mange gode råd her Kan start med å si at jeg er over 18 år mens hun er yngere enn meg. Fint derfor IKKE spør direkte. Få henne til å fortelle/vise deg selv. Be henne ut hold kontakt jevlig og grader opp be henne med ut osv. Foraldel ikke gå bort/send sms og spør om dere skal være sammen/om hun liker deg.. Det blir for dumt og er håpløst! Du får hva du vil ha om du gjør det riktig tro meg Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Utifra det du sa om hva som skjedde etter 1ste gangen dere var på kino (hun blei sammen med en annen osv.) Minner hun meg om en i parallell klassen min. Hun er sånn som gjerne spør meg om jeg blir med på å finne på noe (spise middag, kino, se film, gå tur etc.), men det gjør hun med alle jeg kjenner omtrent. Mange gode stunder har vi hatt sammen, men det virker bare som om hun spiller på alle, og bare prøver å ha så mange guttevenner som mulig til enhver tid. Om dette er tilfellet med jenta du ser, vet jeg ikke, men det kan virke litt sånn... Tom for penger på kortet... må rett hjem... ikke lov til å ha på mobil... etc. Unnskyldninger for å tilbringe tid med noen andre, eller sant? Hadde jeg vært deg, ville jeg bare latt ting gå sin gang og ikke blitt overivrig. Still deg et hakk tilbake og vent og se. Hvis hun er interesert merker du det veldig fort hvis du selv har en litt mer tilbakeholden og avventende innstilling. Jeg mener ikke at du skal slutte å snakke med henne, be henne ut etc, men bare ikke skru forhåpningene for høyt. Bare pass på at hun ikke bruker deg (at hun bare vil være sammen pga. kino, mat etc., at dere kan finne på andre ting også). Hadde noen stått utenfor mitt klasserom og fleipa om at vi var sammen, ville jeg nok ikke villet ha så mye mer med henne å gjøre, men det er meg... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 sannt så sannt feh. Men vil føye til at om hun er lite eller ikke interesert er det bare å få henne interesert! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Spør henne. Det enkle er ofte det beste Ikke det at jeg kan noe om sånt da Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Lat som om ho ikke betyr noen ting for deg. Lat som om ho er en person du ikke er redd for og ikke ta alt så tungt. Jeg syns kino og middag og alt det der høres kjedelig ut. Kan du ikke spørre en fin fredag etter skolen om dere kan finne på noe sammen? Så drar dere hjem til deg og leier en film og bestiller pizza eller noe. La den jenta ta seg av pratinga og så sørger du for å følge godt med og for å vise at du følger godt med og bryr deg, så stiller du spørsmål til det ho sier. Tenk at dere bare er helt vanlige venner. Ting tar tid, så dere får gjenta slike kvelder en del dager helt til dere kjenner hverandre helt og tør å snakke om alt mulig. Så plutselig så bare skjer det store kanskje. Litt tips til når dere ser på film er kanskje å leie en litt skummel film. Da kan det sikkert bli litt kosing/trøsting eller hva jeg skal si. Tror at det er veldig positivt hvis jenta føler seg trygg når ho er sammen med deg. Når kvelden er over så kan du jo tilby å følge henne hjem, og så når dere er hjemme hos henne, så bare gir du henne en kos eller noe. Det er jo helt vanlig og man trenger ikke være KJÆRSTER for å gi en kos eller nuss på kinnet. Ikke vær veldig frampå, men heller virk litt sjenert. Da virker du mer spennendes sikkert. Jeg har aldri testa disse tinga og jeg er absolutt ingen Romeo, så dette er bare noe jeg kan tenke meg er bra Uansett så får du ha lykke til og jeg håper det beste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå