Sneakerholic Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Kjøpte en helt ny Samsung D500 på ebay, selgeren sa at telefonen ikke var nettverkslåst og at det var bare å slenge inn simkortet. Det stemte dessverre ikke, og mobilen spør om en network code etter jeg har tastet PIN koden. Har hørt at det trengs en datakabel for å låse opp mobilen og har gått til anskaffelse av en, men jeg trenger et program som kan kjøres på pc'en for selve unlocking operasjonen. Noen som vet om et slikt program? Alle løsninger settes pris på! På forhånd takk Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hvis du ikke ha no peiling på unlocking, så anbefaler jeg GSM teknikk eller Unlockshop.no. Da er mobilen din i sikre hender. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 er disse tjenestene sikre? hvordan vet jeg at de ikke stikker av med mobilen eller noe? får jo ikke noe bevis på at jeg sender den til dem... Noen som har erfaringer med noen av dem? Lenke til kommentar
Booter Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Vil anbefale deg å skaffe datakabel til en sånn mobil uansett, da kan du oppgradere programvare, laste inn MP3 og modifisere det meste hvis du vil. Det å få den låst opp krever bare en kort kode når du slår på mobilen, (Tror det er stjerne firkan noen tall firkant og et langt tall og firkant igjenn) og det får du mange plasser på internett for en billig penge eller kanskje gratis hvis du er litt god til å lete. Edit: Jeg var vist litt for sikker på det jeg skrev over. Du kan jo se på denne siden: http://www.unlockshop.no/phone_info.php?modell=SA_D500 Denne modellen kan ikke låses opp med opplåsningskode og må derfor sendes til vårt verksted for behandling. Fraktkostnader kommer i tillegg. Priser er inkl. mva Endret 1. april 2005 av Booter Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Da var det gjort og pengene overført. Sender den i morgen, så får vi se hvordan det går. Selgeren på ebay har også sagt seg villig til å betale 250,- for bryet. Hurra! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) får jo ikke noe bevis på at jeg sender den til dem... Snakker på vegne av UnlockShop nå: Dersom du sender rekommandert har du bevis på at du har sendt, og vi har mottatt den. Dette kan du også se dersom du logger inn på vårt kundeområde. Legger til at vi driver et firma - du har da automatisk langt flere rettigheter enn om du sender den til en privatperson. Endret 2. april 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Om du bor i oslo kan du bare stikke innom mobilfiksern i nygata ved oslo city. fikk tatt bort operatørlås på min d500 der i løpet av en dag... Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Ingen som vet om et sted i Trondheim (sentrum helst) eller privatpersoner som gjør det da? Hadde sluppet unna sending, pakking og alt det der... Sender mest sannynlig mobilen til unlockshop i morgen, men hvis noen vet, lar jeg kanskje være... Lenke til kommentar
Booter Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Sjekk hvilke mobil verksteder som er i området så kan de kanskje gjøre det der, de burde ha utstyret og greie på sånnt Lenke til kommentar
rambo Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 hadde en samsung e700 som var låst på samme måte. søkte rundt i google og da fant jeg en kode jeg skulle slå inn. Og da ble mobilen låst opp:) MÅtte ikke generere en egen kode, passet alle samsung e700 telefoner. Så kanskje det finnes noe til din også Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Fungerte kun på de tidligste utgavene av E700. Fungerer definitivt ikke på D500'ene i Norge. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Den inntasting av kode greia fungerer ikke på d500. Har researcha og funnet ut at det funket på de tidligste modellene, men denne fra T-mobile krever datakabel, programvare og litt kunnskap, noe som koster mer enn å sende den inn til en proff. Har sendt den inn i dag, så får vi se. Unlockshop.no tilbyr også å legge inn originalsoftware på den i tilfelle t-mobile har lagt inn sin egen software. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå