Gå til innhold

Jeg søker verdenshistorien på 3 minutter

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men det er ikke så morsom med en 3-dagers trial som du ikke kan gjøre en dritt med. Og fullversjonen koster sikkert 99$.

Vel, jeg testet jo ut programmet WM Recorder 10 før jeg laget den posten, hvilket fungerte utmerket.

Det er riktignok en prøveversjon, men på siden kunne en jo dessuten prøve andre programmer. For øvrig spurte trådstarter kun om en mulighet å få dette klippet ned til en fil, noe man utvilsomt greier på under tre dager med ovennevte program.

Lenke til kommentar

Fant ut at Net Transport (google it) funker flott. Må bare finne en måte å få konvertert den bedritne .WMV-filen til et mer akseptert format som ikke nekter meg å spole frem og tilbake i videoen og klippe ut den ene sketsjen jeg vil se (istedet for å måtte se hele filen uten spolemuligheter).

:hmm:

VirtualDub vil ikke, og Bink & Smacker stopper totalt på 96% (eller var det 94 :hmm: ). Får se om jeg får prøvd Windows Movie Maker i morgen.

Lenke til kommentar
Hmm.. Dette gikk jo på Gullfisken. Som er et reklameprogram, og siden NRK ikke har reklame, så kan den da umulig være på NRK sin web-tv. Men derimot TV2 sin.

Sketsjen gikk også på Gullfisken. Første visning på TV var i serien "Usett - Latter på Latter" som tidligere i vinter gikk torsdagskvelder (?) på NRK 2. Tror det var i første eller andre episode. :)

EDIT: Fant direktelink for spesielt interesserte.

http://www.nrk.no/kanal/programoversikt/?p...p_artikkel_id=0

Endret av johnj
Lenke til kommentar
Hmm.. Dette gikk jo på Gullfisken. Som er et reklameprogram, og siden NRK ikke har reklame, så kan den da umulig være på NRK sin web-tv. Men derimot TV2 sin.

Sketsjen gikk også på Gullfisken. Første visning på TV var i serien "Usett - Latter på Latter" som tidligere i vinter gikk torsdagskvelder (?) på NRK 2. Tror det var i første eller andre episode. :)

EDIT: Fant direktelink for spesielt interesserte.

http://www.nrk.no/kanal/programoversikt/?p...p_artikkel_id=0

Ahh.. Min feil :)

Trodde det var spesielt laget for Gullfisken..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...