MyBigMouth Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Ja jeg leter da etter den "verdenshistorien på 3 min." sketshen...noen som har den ,eller vet hvor den er å finne? Snakker om den derre "I have just arrived in my fabolous boat kon tiki" og "DU SKAL IKKE SPISE GRIS!" Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Morn du! Raske menn heter de, logg deg inn på nrk.no, og rot deg frem til usett på webtv funksjonen de har. Er helt forbanna genialt!! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Er det noen måte "å få den i fil?" Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) .... Leste litt mer retningslinjer... Ikke dumt, det kan til og med anbefales D'oh! Endret 5. april 2005 av tore_v1 Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Etter et lite google-søk: http://emoney.al.ru/capture-streaming-vide...ndows-media.htm Lenke til kommentar
Solid Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Eller registrer deg på NRKnetttv og gå på programmet ''usett'' og let deg fram. Ok noen hadde sagt det før heh. Endret 2. april 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Etter et lite google-søk:http://emoney.al.ru/capture-streaming-vide...ndows-media.htm Men det er ikke så morsom med en 3-dagers trial som du ikke kan gjøre en dritt med. Og fullversjonen koster sikkert 99$. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 var ikke den på 5 minutter da??? e trodde ivartfall det. 3 minutter er litt lite Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Verdenshistorien på 5 minutter ja. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Men det er ikke så morsom med en 3-dagers trial som du ikke kan gjøre en dritt med. Og fullversjonen koster sikkert 99$. Vel, jeg testet jo ut programmet WM Recorder 10 før jeg laget den posten, hvilket fungerte utmerket. Det er riktignok en prøveversjon, men på siden kunne en jo dessuten prøve andre programmer. For øvrig spurte trådstarter kun om en mulighet å få dette klippet ned til en fil, noe man utvilsomt greier på under tre dager med ovennevte program. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hehe, denne sketchen er den mest geniale jeg noen gang har sett. Har alltid lyst til å hatt den på film eller noe sånt. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Fant ut at Net Transport (google it) funker flott. Må bare finne en måte å få konvertert den bedritne .WMV-filen til et mer akseptert format som ikke nekter meg å spole frem og tilbake i videoen og klippe ut den ene sketsjen jeg vil se (istedet for å måtte se hele filen uten spolemuligheter). VirtualDub vil ikke, og Bink & Smacker stopper totalt på 96% (eller var det 94 ). Får se om jeg får prøvd Windows Movie Maker i morgen. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Noen som vet hvordan man får lyd på NRK's Web-TV? Bruker IE siden Web-TV ikke akkurat funket så bra på FireFox Edit: Funker nå, men er totalt ute av sync Endret 5. april 2005 av skag1 Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hmm.. Dette gikk jo på Gullfisken. Som er et reklameprogram, og siden NRK ikke har reklame, så kan den da umulig være på NRK sin web-tv. Men derimot TV2 sin. Men det går vel ikke under warez om man laster den ned. Om det er rippet fra TV mener jeg. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Hmm.. Dette gikk jo på Gullfisken. Som er et reklameprogram, og siden NRK ikke har reklame, så kan den da umulig være på NRK sin web-tv. Men derimot TV2 sin. Sketsjen gikk også på Gullfisken. Første visning på TV var i serien "Usett - Latter på Latter" som tidligere i vinter gikk torsdagskvelder (?) på NRK 2. Tror det var i første eller andre episode. EDIT: Fant direktelink for spesielt interesserte. http://www.nrk.no/kanal/programoversikt/?p...p_artikkel_id=0 Endret 5. april 2005 av johnj Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hmm.. Dette gikk jo på Gullfisken. Som er et reklameprogram, og siden NRK ikke har reklame, så kan den da umulig være på NRK sin web-tv. Men derimot TV2 sin. Sketsjen gikk også på Gullfisken. Første visning på TV var i serien "Usett - Latter på Latter" som tidligere i vinter gikk torsdagskvelder (?) på NRK 2. Tror det var i første eller andre episode. EDIT: Fant direktelink for spesielt interesserte. http://www.nrk.no/kanal/programoversikt/?p...p_artikkel_id=0 Ahh.. Min feil Trodde det var spesielt laget for Gullfisken.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå