Torjus Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Er det mulig? Hvordan? Noen som har noen tips? Altså, jeg vil støydempe harddisken min, men vil helst ha den i harddisk rack't og ikke CD rom rack't. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Utvid det eller set HDer på høykant hvis du har høyde og SÅ kan du finne noen strikk eller noe til å dempe de med Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Sikker på jeg kan ha den på høykant? Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Ja. Bare den står i rett vinkel (altså 90 grader med horisontalen) så kan du ha den som du vil Lenke til kommentar
WitNo Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg løste det ved å spenne en strikk fra 3,5" drevkassen, ned forfeste i bunn av kabinettet og opp igjen. For å skape nødvendig oppheng ut fra 3,5" kassen, brukte jeg et par skinner som ble skrudd fast. Selve festet til HD ble ordnet ved hjelp av påskrudde "gummilapper" som var skåret ut av en sykkelslange og noen strips. Jeg lover - lyddempingen er enormt bra!! Lagt ved noen bilder: strikkfesteanordning feste i bunnen av kabinettet feste ved påskrudde skinner i 3,5" brønn gummianheng på HD montering av HD1 med strips Da er det bare å få dem i vater, koble opp og skru sammen. Har brukt dette oppsettet 2 uker nå. Kjempefornød med støyreduksjonen. Kona kommer ikke inn på nattestid mer og klager over at hun ikke får sove av PC-støy. En skikkelig life-saver! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå