uranus Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Hei folkens. Kjeda meg litt istad, så jeg laga en liten design utkast i PS. Hva syns dere? Hva kan forbedres / endres? Hva er bra? EDIT: Tekten i den ruta ca. på midten er redigert her nå, men legger ikke opp nytt bilde p.g.a det. --- Endret 1. april 2005 av uranus Lenke til kommentar
N* Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 er det mulig å se jpg'en i litt bedre kvalitet? jeg syntes vertfall det ser ganske greit ut ved første øyekast. -kansje litt mye dropshadow på boblene? -kule ikoner.. har du laget de? -finn på noe annet med headeren. laptopen gjorde så det så litt jalla ut hvis du skjønner. -minnet kansje litt om en template men boblene hjelper veldig. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 - ROTETE! Seriøst, det designet der var rotete. - Likte ikke grå/gul/rød-fargecomboen. - Stusselig header. - Merkelig fortsettelse etter header/meny (2-kolonnersoppsettet). Lenke til kommentar
uranus Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Hmm, da får jeg vel starte på nytt da.. Dere vet ikke hva URL til den siden polecat hadde som hadde mange webside URLs i? Trenger inspirasjon skjønner du.. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 http://cssvault.com/ http://www.stylegala.com/ Det var vel de to... tror zengarden også var nevnt.. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Synes den var evig nice Uranus. Må ikke miste motet så fort, lokaltog er bare litt ovenpå og gretten. Likte designet ditt veldig godt! Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) ... lokaltog er bare litt ovenpå og gretten. Så fordi jeg gir kritikk på de punktene jeg ikke liker så er jeg ovenpå og gretten? Jeesh. Lesestoff til deg: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=234535 Vit at du av egen vilje har lagt ut din side/kreasjon for å få tilbakemeldinger fra andre brukere. Dette betyr at du må kunne tåle og ta til deg negativ kritikk på samme måte som positive tilbakemeldinger. Blant en stor og variabel brukermasse kan du ikke regne med at alle har samme mening og smak som deg selv, og hovedpoenget med å poste en side for kritikk er nettopp det å få frem forslag til forbedringer. Endret 2. april 2005 av Lokaltog Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Nei, greit nok det! Men litt positivitet tar aldri noen noe skade av. Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg syns det var ganske kult desig. Litt mye drop down shadow på de gule greiene, men ellers ganske pent. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Thanks folkens.. Jeg vet hva Lokaltog mener med det hans sier, så jeg tar det ikke negativt. Det er en slags "guide" til hvordan jeg kan forbedre designet. Takk for tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Har startet så smått med et nytt design. Kan dere si hva jeg skal forandre nå så jeg ikke får dårlig resultat senere hvor da det blir vanskelig å rette opp igjen? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Ikke så mye å gi kritikk på akkurat... Uansett: - Jeg synes ikke grønnfargen passet helt inn - Tam og kjedlig header Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg synst den første var pen jeg, litt rotete kanskje men det var så absolutt ikke gale. Ikke mist motet selv om Lokaltog ikke likte det, folk har vel forskjellige meninger om hva som er pent;) Uansett hva du gjør går det ikke an at ALLE synst siden din er pen vet du Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Sant, men vil ha et eller annet i designet folk kan like hvis du forstår.. skal jobbe videre nå.. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Den forrige var grei den... Men de to boblene + mirc og "The best script is free" ødela mye Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Det er en mirc side da.. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Nytt utkast: http://www.ludrio.com/lsweb/ Jeg er ganske fornøyd med den fordi jeg ville bare ha en simpel side med litt unik utsende samtidig. Jeg syns selv at jeg har oppnådd det her. Hva syns dere? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Ahh, nå ble det pent. + En del pene farger + Litt kult oppsett av et ganske normalt oppsett pga. luften rundt + Ikke for overkult, det er jo bare en simpel side + Litt orginalt - Likte ikke font i header Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Pent? Eneste designmessige er en hvit stripe mellom det gulgrønne I Firefox vises den ikke ordentlig Headern passer jo ikke inn i det hele tatt? Ingenting passer Det ser ut som du har trøkt 3 sider ned i mixmaster og lagt opp smørja. dessverre. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 - Knæshe, men egentlig greie farger - Rotete header, som ikke står i stil til den ellers så enkle siden - Helt ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå