Fonz92 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Cpu vifta mi bråker fælt, skal det vere san eller er det på tide å få ny?( Den er vel 3 år gammal!) Lenke til kommentar
Pels Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Nei vent 10 år til du, Neida, fra spøk til alvor, er bare å sjekke specs og løp og kjøp. Hva slags CPU har du? btw; http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=355772 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Flyttes fra CPU/Prosessorer til Kjøling - Luft. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Litt greit å skrive hva du har for noe da? Please liksom.... Hjelp oss å hjelpe deg:) Lenke til kommentar
Fonz92 Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Sorry asso! Glømte å skrive det!! Har ein ADT 300 w ! Skal dåkke vite meir så spør om ka!!(er litt ny i data vedren:P) Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Den ADT 300w du nevnte er nok strømforsyninga di og ikke cpu vifta som bråker.. Lenke til kommentar
Fonz92 Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Ja!!!(er ny her i dataverden som sakt!) Men det er ein Cooler Master! Trur eg! Det står iallefall på!! Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Ja!!!(er ny her i dataverden som sakt!)Men det er ein Cooler Master! Trur eg! Det står iallefall på!! Er cpu vifta di coolermaster? Lenke til kommentar
Fonz92 Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Ja det står på den!!!! Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Hvilken Coolermaster er det snakk om siden det lages mange modeller fra den kanten? Endret 2. april 2005 av perpyro Lenke til kommentar
Fonz92 Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Det veit eg ikkje heilt! Står det på den?!? Men det står Ball COOL MASTER vist det har noko å sei:S Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 han har sikkert en coller master stacker cpu kjøler Fra spøk til alvor, finn ut hva som bråker: -stikk fingeren inn i kabinettvifter, cpu osv. og finn ut hvilken som bråker. pass bare på at de får startet igjen etterpå, (spesielt viktig at cpu kjøler starter igjen fort!). Da du har funnet ut hva som bråker kan du komme tilbake og spørre etter anbefalinger, til den/de viftene som bråker. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Fonz92: et lite tips bare.. ro ned på utropstegn, ser ut som om du sitter å hyler og skriker hele tiden. Lenke til kommentar
Fonz92 Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Det er CPU vifta som bråker! Eg hører den litt når eg sitt i etasjen under å ser på tv!!! Lenke til kommentar
Fonz92 Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Takk får tipset... Det er berre litt plagsomt! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) du har sikkert den samme viften som meg... nå har jeg byttet til Spire WisperRock IV. Pass på å få en vifte som passer til din cpu Edit: den nye viften som jeg har nå er så stille at nå hører jeg psu viften istedet Endret 2. april 2005 av regga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå