Bunchie Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 SX1 er derfor min telefon. Den er fortsatt alene om å ha alt dette; symbian, radio, mp3, videorecorder og minnekort 3230 har også det du nevner. Legge til Stereo MP3, så vil SX1 igjen være enestående. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Har en nokia 6600 og er strålende fornøyd Bruker den som fjernkontroll til både TV'en og dataen. Lenke til kommentar
Friedrich II der Grosse Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg har en Nokia 6600 og er litt over middels fornøyd. Den har helt greie menyer og funksjoner, kamera, osv. Har hatt den ganske lenge nå, og er mest misfornøyd med at den bruker så lang tid når den skal "laste inn" ulike ting som f.eks. MMS, veksle mellom ulike nivåer i menyene, osv. Den har rett og slett litt sein prosessor (eller noe annet som gjør at den arbeider sakte). Den er ikke sein når du bruker programmer, så den er bra til spill og sånn. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Motorola Razr V3 er IKKE fornøyd - vanskelig å håndtere - lite sms Kan du utdype lite sms og vanskelig å håndtere? Lenke til kommentar
Tuborg Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Har P900, er strålende fornøyd. Kalenderen er helt topp Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Nokia 6230. Kjempefornøyd, beste og raskeste telefonen jeg har prøvd. Venter på 6230i med megapixel-kamera og diverse tweaks. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 SX1 er derfor min telefon. Den er fortsatt alene om å ha alt dette; symbian, radio, mp3, videorecorder og minnekort 3230 har også det du nevner. Legge til Stereo MP3, så vil SX1 igjen være enestående. Men 3230 har EDGE. Har SE P910i og Nokia 9210i og er kjempefornøyd. Men P910i mangler W-lan, og 9210i mangler hovedmeny Lenke til kommentar
eblth Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Har en LG T5100, er vel ganske fornøyd. Den er jo så og si fullstendig ribbet for funksjoner, men bruker ikke mobilen så mye annet enn å bli oppringt. Den er fin da, spør du meg! Lenke til kommentar
gnav Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Eg har ein Siemens Cx65. Denne er eg ikkje fornøyd med! Enorm plastikkfølelse, tregt grensesnitt og dårlige yoystikk Men mye for pengene er det ingen ting og si på... Endret 14. april 2005 av L@xen Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Har forsatt 6610 som er like god og stabil som da jeg kjøpte den. Men snart er det 6230i for meg Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Bruker en SE Z600 - For stor - Leddet er løst - Ofte treg - Altfor lite plass + Herlige taster Om jeg gidder å kjøpe ny? Nope... Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Bruker en Sony Ericsson k500i . Er i grunn ganske fornøyd. Den har en bra skjerm og nok av minne til mitt bruk. Noen spill, et par mp3 sanger til ringetoner (sangene har jeg kuttet opp med et program slik at jeg bare får refrenget ) Så har jeg nok av plass til bilder etc. Eneste negative er at tastene er litt små og at det gule lyset i tastene ikke er helt fint. Men ellers en rask telefon i menyer og sammen med charge2go varer batteriet lenge nok for meg Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Min trofaste 6600 er på vei mot 2 år nå, det er det lengste jeg har hatt noen mobil. Er veldig fornøyd med den, untatt at den er grisetreig til å åpne programmer. Har ihverfall lært meg en ting, og det er at jeg ikke kan ha noe uten åpent operativ system igjen. Funskjonen jeg bruker mest på den er som trådløst webkamera til PC, og som fjernkontroll til å styre winamp på serveren hjemme. Trådløs fjernkontroll med tilgang til hele musikk biblioteket på mobil skjermen er en nødvendighet Endret 15. april 2005 av bzzlink Lenke til kommentar
janlin Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Har 6630 og er veldig fornøyd. Men venter på 6680 for å kjøre skikkelig videotelefoni. Ellers er det veldig bra å bruke mobilen som modem mot min gamle Compaq Armada M700. Får som regel hastighet på 350. Trenger nesten ikke ADSL Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Har en Sony Ericsson T630, og er OK fornøyd... +Ordboken er enkel, og den lærer seg de ordene du bruker mest +perfekt størrelse til mine små hender +gode taster -smått med minneplass -treg i meldingsskriving = Helt fin og grei Lenke til kommentar
Algron Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Bruker SE S700i, K700i og T610: S700i: + Nydelig skjerm + Fantastisk kamera + Minnekort + Bluetooth + IR + Radio + MP3 + Gode taster + Rask + God kvalitestfølelse - Stor når den er oppslått - Støtter ikke Memory Stick Pro Duo - Kan ikke velge egen meldinslyd K700i: + Fin skjerm + OK kamera + Mye minne + Radio + MP3 + Gode Taster + Rask + Bluetooth + IR + Liten og lett + God kvalitestfølelse - Kan ikke velge egen meldinslyd - Bare VGA-kamera - Ikke minnekort T610: + Liten og lett + God kvalitestfølelse + Bluetooth + IR - Veldig treg - Dårlig Skjerm - Dårlig kamera - Lite minne - Ikke MP3 eller Radio. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Bruker 3650. Fornøyd? tja, eneste er at den er noen lunde stor. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 har K700 og er egentlig veldig fornøyd.. eneste er at joysticken nesten slutta å virke før jeg rensa den litt.. og så var den ganske buggete med de første to-tre firmwarene.. men nå er den grei Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Har hatt Nokia 3300 i over halvannet år. Fornøyd? Neh... Dette er hva som er galt: - Dårlig kontakt mellom handsfree og telefon - Går ikke an å trykke på "Grønn telefon" - knappen. Dvs jeg må gå inn i valg -> Svar for å ta imot en samtale, og for å faktisk kunne RINGE noen må jeg fysisk TA AV dekselet og trykke på grønn telefon-knappen, for da funker det - Går ikke an å trykke på "Rød telefon" - knappen. Dvs jeg kan ikke legge på først i en samtale, må bare vente til den andre legger på. Jeg kan heller ikke gå fort ut av menysystemet. - Minnekortet sitter under batteriet En ting; Mobiler har etter forbrukerkjøpsloven 2 års reklamasjonsrett?? EDIT: feil valg av ord... Endret 17. april 2005 av smeboe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå