Heimen Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Bruker 6230. er veldig fornøyd selv om jeg har hatt den inne til service 2 ganger i løpet av ett år. Nokia.... Skulle jeg hatt ny telefon måtte det blitt 6230i så fornøyd er jeg! Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Har N-Gage QD jeg... Det jeg ikke er fornøyd med er at den mangler Radio i motsetning til den originale, pluss at bilder sent fra Siemens C65 ikke er kompatible med N-Gage, ikke den gamle og ikke den nye av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
morra Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg bruker SE K700i og er ganske fornøyd, iallefall MYE bedre enn Siemens A50 som jeg hadde før. Den var en nedtur i forhold til Ericsson R320s. Uansett, K700i er jeg fornøyd med, men batteritiden er hmm... dårlig Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Kameraet var eg mindre happy med, men tar det ikkje så alvorlig, bruker det sjeldan. K500i har jo et kjempe bra kamera da. Ikke noe og klage over. Bedre enn på min telefon. (T610 :!: ) Lenke til kommentar
kvedno Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Har N3230, er meget fornøyd. Den dekker alle mine behov. Lenke til kommentar
-imen Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Bruker 7610,den har blitt litt treig. Har jo mista den i bakken ca.20 ganger og en gang i snøen. Tastene funker ikke så godt lenger, lite responsive (skyldes etter at jeg mista den i snøen). Er fornøyd, men ønsker meg en ny mobil. Endret 4. april 2005 av Simen_1987 Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg har en LG G5400. Er ganske fornøyd, akkurat passelig til mitt bruk. Trodde det var en rar feil på den, for av og til når jeg ringte kom en rar lyd. Men etter en stund fant jeg ut at det var "opptatt" lyden Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Har SX1 og er strålende fornøyd. Eneste problem er at jeg, som mange andre her, går lei av mobiler alt for fort. Men denne skal jeg beholde fram til høsten. Da er det N1m eller N2 Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Motorola Razr V3 er IKKE fornøyd - liten minne - vanskelig å håndtere - ikke videokamera - lite sms - dårlig bt - ikke ir - kamera ikke så fult bra - kort batteri levetid -- Det verste må være etter man har tatt bilde og skal lagre. Man får 5 velg, men de to øverste er "Send i melding" og "Bare lagre". er man uheldig å klikker på "Send i melding" så kan man bare glemme å restore det bildet, da forsvinner den for godt om man avbryter "Send i melding" Endret 5. april 2005 av Ohny Lenke til kommentar
EinarB Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Meget fornøyd med min N6260. Det er en genial løsning med knapper på samme side som skjermen, så det går å bruke den når den sitter åpen i bilholderen. Tror ikke det er noen andre klapptelefoner som kan brukes åpen i bilen slik. Med Tomtom mobile navigering, radio, kamera og Mp3 spiller har den det jeg trenger. Terningkast 5. - 1 for liten batterikapasitet. Men egentlig ikke noe stort problem da jeg har HF-3 (handsfree) med lader i bilen. Lenke til kommentar
Booter Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Samsung D500 - Synes den er helt genial. Litt spesi design, men funksjonelt. - Eneste minus er at den knøttlille antistøv pluggen til kontakten er så liten at jeg nesten trenger pinsett for å sette den i etter lading Noe lite display, men det holder akkurat. Synes både navigasjons tastene og nummer tastene er bra selv om de ligger veldig flatt i tastaturet på en måte, noe som sikkert måtte være sånn pga åpne/lukke funksjonen. Enkel i bruk, veldig bra lyd, supre farger og beste mobilkameraet jeg har sett. Har bare prøvd den mot PC med Bluetooth, men har planer om å kjøpe en datakabel. Flott at det følger med en innpluggbar høyttaler som gir litt bedre lyd hvis du skal spille mp3 for flere. Stereo headsettet med mic er det også god lyd i. Skjønner godt at den har kommet veldig godt ut i tester, anbefales! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Tok steget ut og solgte min trofaste K700i gjennom 3 kvart år til fordel for D500, men bare fordi jeg trengte forandringer. Vel, den er deilig å holde i. Tok litt tid før jeg fikk satt meg inn i den, men nå kan jeg det meste. Får bare ikke de øreprøppene til å sitte ordentlig i ørene mine, men ellers en grei mobil Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Samsung D500, kjøpt helt ny og forseglet på ebay for 2000 kroner inkludert shipping. Nettverks unlocked, installert ny software/firmware og norsk t9 ordliste på unlockshop.no for 250 kroner inkludert shipping. Totalt 2250,- Elsker telefonen, den er helt utrolig, det beste mobilkjøpet jeg har gjort noen sinne! Lenke til kommentar
Booter Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Alderon - Løsning på headsett problemet ditt; Superlim Fins det ikke noe som får sånne til å sitte på plass? Har sett noe på TV der de støpte noe av en rar gummi eller noe og lagde øreplugger MorbidHamster - Godt kjøp Måtte ut med 1100 for min med 12 mnd Tele2 bindingstid (Fallt for Siba reklamen Lenke til kommentar
gulveis Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg støtter opp om Siemens mobiltelefoner. SX1 er derfor min telefon. Den er fortsatt alene om å ha alt dette; symbian, radio, mp3, videorecorder og minnekort for å nevne noe-Siemens skal lansere nærmere 15 nye mobiltelefoner dette året så da blir de "trendy" igjen! SXG-75 blir dritbra og kommer til høsten! Gleder meg! Har god erfaring med Siemens når det gjelder lang levetid/god kvalitet. Det teller mye! Lenke til kommentar
GTS Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Motorola V3 Razr Jeg er derimot knallfornøyd! Det eneste jeg har å utsette på, er at den kunne trengt litt mer maskinkraft. I tillegg hadde de vært flott med støtte for flash-minne. Ellers så er den en designperle som oser kvalitet og luksus. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 SX1 er derfor min telefon. Den er fortsatt alene om å ha alt dette; symbian, radio, mp3, videorecorder og minnekort 3230 har også det du nevner. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 K700i, er veldig fornøyd.. men skal nok ha K750 når den kommer.. Bedre kamera Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) For øyeblikket bruker jeg en Samsung D500 mens jeg venter på at min N1m dukker opp. D500'en er helt klart en av de mest talentløse telefonene jeg har brukt. Dårlig lyd, dårlig dekning, den henger seg opp hele tiden, skjermen er oppskrytt. Sliter med å finne noe positivt med denne telefonen. Spesifikasjonene er fine på papiret, men når alle funksjonene er halvferdige blir det bare teit. Må heldigvis bare bruke den et par dager til. EDIT: Skulle sende en melding med den nå, men fikk feilmeldingen "Feil". Hva i svarte skal jeg få ut av en sånn melding? Måtte restarte den for å få den til å sende. Blir bare mer og mer forbannet på denne telefonen. Forresten, kan noen forklare meg hvordan jeg kan få den til å huske at jeg vil ha på T9 til enhver tid? Sliter med å finne frem i menyene på denne. Endret 12. april 2005 av Swag Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Bruker K700i nå. Det var et stooort steg opp fra N3310 og jeg er nå strålende fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå