Gå til innhold

Hva slags mobiltelefon bruker du nå? fornøyd?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en SE T610. Er fornøyd med den, batteriet holder lenge, skjermen er grei, god lyd, bra design, lett, osv...

Men det er jo alltid noe som kunne vært bedre: Den kunne hatt mp3 og radio, lite minne, og dårlig kamera(ikke så farlig) er det eneste jeg kommer på som jeg synes kunne vært bedre. :)

Lenke til kommentar

Jeg har en Panasonic G50, mest på grunn av at den er en av de minste mobilene på markedet. Jeg er egentlig ganske fornøyd med den også. Men min Neste mobil blir nok Neonode N1m (eller N2 hvis den kommer om ikke så altfor lenge) Har sikla på N1 siden 2002 eller no.

Lenke til kommentar
Jeg har en Panasonic G50, mest på grunn av at den er en av de minste mobilene på markedet. Jeg er egentlig ganske fornøyd med den også. Men min Neste mobil blir nok Neonode N1m (eller N2 hvis den kommer om ikke så altfor lenge) Har sikla på N1 siden 2002 eller no.

Tar nok en stund før N2 kommer. Jeg er ihvertfall strålende fornøyd med min N1, så jeg har ingen problemer med å anbefale noe fra Neonode. :)

Lenke til kommentar
Tar nok en stund før N2 kommer. Jeg er ihvertfall strålende fornøyd med min N1, så jeg har ingen problemer med å anbefale noe fra Neonode.  :)

Er det sagt noe som helst tidspunkt om når N2 kommer, eller er det bare at den kommer en gang?

Og vet du når det går an å få bestilt N1m til Norge på neonode.com?

Lenke til kommentar
Er det sagt noe som helst tidspunkt om når N2 kommer, eller er det bare at den kommer en gang?

Og vet du når det går an å få bestilt N1m til Norge på neonode.com?

De har sagt i løpet av året. Jeg tror nok heller det blir engang i 2006, men vi får se. N1m dukket jo opp helt uten forvarsel, så man vet jo aldri.

De sier de jobber med en løsning, mer vet jeg ikke. Men, det er ikke umulig at den dukker opp her og der i Norge om ikke så lenge. Vet ihvertfall om en leverandør som har hatt N1 inne.

Lenke til kommentar
Topicen sier det hele, bruker selv fortiden en SE P900 som jeg er meget fornøyd med.

Jeg har den samme telefonen og jeg er IKKE fornøyd med den. Fra nå av skal jeg ALDRI ha en touchscreen telefon. Jeg hadde den en uke så ble den ødelagt helt uten videre. Jeg ventet på bussen og stod og skrev en melding så kom bussen. Jeg legger telefonen i lommen slik som alle andre vanligvis gjør. Da jeg har puttet i busskortet og har satt meg ned tar jeg den opp igjen for å skrive ferdig og vips, skjermen er ødelagt. Blekket var borte fra store deler av skjermen. Så jeg gikk for å klage på den og da sier de at det mest sannsynlig ikke blir dekket dordi det "er" en ytre påvirking. Jeg ble så forbanna.

Skal kjøpe meg ny nå snart og da skal jeg ha SE Z800i.

Lenke til kommentar

Jeg har SonyEricsson K700i, det er en bra telefon, men som alle andre har den sine ting som kunne vært bedre. Det største problemet er batteritiden, jeg må lade omtrent annenhver dag. Ellers så er det små dumme ting, som kameralyden som er stygg, at man har så liten plass til mld som gjør at jeg må slette dem hele tiden. Ellers så syns jeg at telefonen er kjempebra. Jeg er fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...