Duckhunter Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Samsung D500!! Er veldig fornøyd. Steget opp fra SE Z600 var jo fomidabelt! Men kunne ønsket meg bedre batterikappasitet. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Har en 7600 Var veldig fornøyd til å begynne med, men den er full av feil Er ikke fornøyd med mobilen med feilene, men uten er den jo helt suveren! Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Bruker en 3510, meget fornøyd så lenge jeg får kontakt med folket og folket får kontaktet meg. Trenger ikke noe luksus. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Bruker en 3510, meget fornøyd så lenge jeg får kontakt med folket og folket får kontaktet meg. Trenger ikke noe luksus. Vær glad for at du har den instillingen. Det er dyrt å ha mobildilla. Det vet jeg _alt_ om. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Bruker en 6600.. MEget fornøyd! Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Har for tiden samsung x460. Enkel og grei, men savner proffunkjoner Ny mobil på meg snart... men stusser litt mellom z500, d500 og/eller E720 :S Men jeg finner nok ut av det. Må bare ta en alvorlig prat med meg selv om hva jeg vil ha Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg tror signaturen min sier det meste. Eneste som er plagsomt er hastigheten på sms-tjeneste (å komme inn i innboks, å opprette ny osv...) når den har passert 250 meldinger i innboks, og det faktum at den ikke kan spille ubegrenset store mp3-er. Kos dere med de morsomme telefonene deres alle sammen- Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 SX1 - veldig fornøyd. Bruker radio/MP3 så godt som daglig, kameraet en gang i blant og ser video på tur til/fra jobb 1-2 ganger i uka. I tillegg bruker jeg den selvfølgelig som telefon Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Har en 6630 og er drit fornøyd. Den er etter min mening den beste telefonen som er laget Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Har en 6630 og er drit fornøyd. Den er etter min mening den beste telefonen som er laget Så du har prøvd alle mobilene som finnes ? Lenke til kommentar
tomsjoe Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Bruker S700i og er godt fornøyd . Bruker N6630 i jobben, kjempe flott mobil det også. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 M65, jeg synes simens sine mobiler blir dårligere. denne driver å slår seg av, henger seg. Liten batteri tid, masse smådeler, rett og slett treg telefon. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Har en Nokia 6260. Jeg er kjempefornøyd. Men problemet med den er at den er klapp telefon.. Jeg orker det ikke mer. Derfor skal jeg selge den. Lenke til kommentar
SteinF Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg har en Siemens M55, dårlig skjerm og harde taster. Men jag har ikke hatt noen problem med den, så jeg er fornøyd. Blir ny til konfirmasjonen da. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Bruker en 3510, meget fornøyd så lenge jeg får kontakt med folket og folket får kontaktet meg. Trenger ikke noe luksus. Godt at flere har et avslappet forhold til telefonen sin;-) Jeg har en 3410 kjøpt for 99 kroner på Rimi inkl kontantkort. Kjempefornøyd til den prisen. Den var så gammel at jeg kunne fjerne operatørlåsen på Netcom sine sider samme dag jeg kjøpte den. Bruker den kun til samtaler og litt SMS, og det klarer den godt nok. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 har nå en nokia 6610i.. den funker helt greit, men er jo ikke akkurat verdens beste sån teknisk sett da skulle gjerne hatt en ny for å si det sånn.. Lenke til kommentar
maze Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 har nå en nokia 6610i.. den funker helt greit. Har en slik en jeg også. Hatt den i snart 2år og ikke hatt noen problemer med den. Fornøyd med den jeg. funker supert til mitt bruk men hvem vil vel ikke ha ny? Dessverre sier lommeboka nei. Andre ting jeg har mer lyst på. Så beholder nok denne en stund til. Batteriet er jeg imponert over foresten. Etter 2 år konstant bruk er batteriet nesten like bra som da det var nytt Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg bruker en Nokia 3200 (tror jeg den heter) . Funker greit nok. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 siemens sx1 og erUTROLIG fornøyd Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 har nå en nokia 6610i.. den funker helt greit. Har en slik en jeg også. Hatt den i snart 2år 6610i har langt ifra vært ute i 2 år. Kanskje du mener 6610? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå