bujk Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Topicen sier det hele, bruker selv fortiden en SE P900 som jeg er meget fornøyd med. Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Jeg har en T610, men skal i disse dager kjøpe meg ny. T610 har vært en strålende telefon så langt. Endret 1. april 2005 av Pepsi Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Nå har jeg en Nokia 3230 som funker som bare det Kjempefornøyd Lenke til kommentar
MRN Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hvorfor kjøper man seg mobiler som man ikke er/blir fornøyd med? Nei, jeg er fornøyd med min. Med dagens rivende utvikling så får vi se hvor lenge jeg beholder min. Pengene og lønna avgjør. Nokia 6230i kommer vel snart... Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Kjempefornøyd. Bruker en Qtek s100 for tiden. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Siemens SX1. Fornøyd som bare det. Men jeg er ganske sikker på at det har vært en del tråder om nøyaktig dette emnet før, som du burde ha søkt etter, gjenopplivd, og så blitt kjeftet på for å dra opp en eldgammel tråd. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hvorfor kjøper man seg mobiler som man ikke er/blir fornøyd med? Fordi man regner med at man skal bli fornøyd, vel. Og så blir man bare ikke det. Skyldes ofte softwarefeil eller litt overdrevne reklamebilder. BTT: Jeg bruker CX70. Er kjempefornøyd. Den kunne selvfølgelig vært bedre, men det kan jo alt. Eneste jeg er nogenlunde misfornøyd med er at man ikke kan slette programmer Siemens har lagt ved. Man får med to totalt ubrukelige programmer som tar 1,2mb til sammen. Irriterende, men telefonen har alt hva man betaler for. Koster vel i overkant av 1000kr nå. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Bruker en Nokia 3660. Har i grunn vært veldig fornøyd, det er vel grunnen til at jeg har hatt den over ett år. Finner heller ikke en ny som frister så mye til at jeg legger 3660 på hylla, så blir nok til at jeg ikke kjøper ny før til sommeren/høsten. Merkelig nok! Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) K700i. Kjempehappy.. Dvs 90/100. M65. 85/100 M55. 50/100 K700i er den jeg bruker til daglig, de andre er greie på tur osv.. Endret 1. april 2005 av UnZane Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Men jeg er ganske sikker på at det har vært en del tråder om nøyaktig dette emnet før, som du burde ha søkt etter, gjenopplivd, og så blitt kjeftet på for å dra opp en eldgammel tråd. Hehe. Derfor stenger jeg denne tråden fordi det finnes en lik en, så har tar opp den gamle så jeg stenger den for det er unødvenig å ta opp gamle tråder. Neida, bare tøyser. Jeg har fortsatt min Nokia 7610. Jeg begynner å merke at den eldes; Den virker tregere nå enn før og *-tasten er blitt litt senil. Ellers er jeg strålende fornøyd. Tror jeg skal nedgradere til Nokia 1100 eller 2300 snart, slik at det blir ekstra gøy å kjøpe meg proff-telefon til høsten Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Bruker nå SE K500i. Er vel storsett fornøyd. Borsett fra joystick trøbbel som må fikses på. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Har nå siemens C65, det må være den telefonen jeg har vært mest fornøyd med! Hverken dårlige taster eller treeg som min gamle T610! Vil anbefale den på det sterkeste, men kommer til å kjøpe ny mobil etthvert! Blir nok CX75 eller M75! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Neonode N1. Fortsatt kjempefornøyd. Lenke til kommentar
gallec Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Bruker Samsung D500. Veldig fornøyd, men den er ganske ny. Det eneste jeg har å utsette på den er noe lav batterikapasitet, pluss noe småpjusk som er nevnt hundre ganger før her på forumet. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Nokia 6630 her! Ekstremt fornøyd med den! Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Neonode N1. Fortsatt kjempefornøyd. Ey! Åssen fikk du tak i den? Jeg har bestilt den flere ganger, men de nekter selge til Norge... :O Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Neonode N1. Fortsatt kjempefornøyd. Ey! Åssen fikk du tak i den? Jeg har bestilt den flere ganger, men de nekter selge til Norge... :O Den kommer til Norge om ikke så lenge. Jeg kjøpte min fra norsk importør (kan dessverre ikke si hvem enda). Har forresten laget en minitest her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=390010&hl= Lenke til kommentar
Richie310 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg har en Nokia 6230 og er fornøyd. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Bruker min trofaste 6600 til daglig, og 6230 som vekkeklokke eller når jeg har klær med små lommer. Er veldig fornøyd med begge, og tror ikke jeg kommer til å bytte ut 6600'en med det første. Endret 1. april 2005 av walter_melon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå