akschille Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Jeg har fått en filmfil inn på maskinen som ikke fungerer, men som ikke lar seg slette.Prøver jeg får jeg beskjed om at filen er i bruk.Er dette et virus?Finner ingen virus når jeg scanner den med Norton.Det virker som om internettet mitt har tatt kvelden også(er på en annen maskin nå),men det kan jo være noe annet som er skylden i det... AK Lenke til kommentar
LeD Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Start maskinen på nytt, og du får ganske sikkert slettet filen. Det er nok som feilmeldingen sier: Filen er i bruk. Programmet som du prøvde å åpne filen i krasjet kanskje? Det har ihvertfall ikke gitt Windows beskjed om at filen ikke er i bruk lenger. LeD Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 hvis du bruker xp må du vente litt til xp har fått forhondsvist bildet nede i venstre hjørne. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Se i taskmanageren din (Control+Shift+Esc) om windows media player (wmaplayer.exe eller noe) er ibruk. Hvis du avslutter den prosessen... Men prøv å starte på nytt.. Tror det skal funke! Lenke til kommentar
pine Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Eller prøv å slette den gjennom Nero Tror jeg har lest det her på forumet og det funka. Lenke til kommentar
A|exander Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 reboot å his d ikke funke.... format c: (den feige løsninga) Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Quote: .... format c:(den feige løsninga) Edit: Den ultimate løsningen på alt ondt i verden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå