Gå til innhold

jeg lvler så sakte hva kan jeg gjøre?


Anbefalte innlegg

Jeg ligger på 5-8 timer pr level, dvs. på level 41 ca. 14000-18000 xp i timen, litt avhengig av hva jeg grinder/quester.

 

Jeg forsøker ikke å fokusere på quester, men samler opp quester i ett område og grinder mens jeg fullfører de. Det lønner seg etter lvl 50 å grinde stort sett, opp til level 35 lønner det seg å gjøre quests. Forsøk å samle opp ett knippe quester, sjekk ut Thottbot.com eller wow.Allakhazam.com og les hvordan questen skal løses (hvis ikke du foretrekker å finne ut det selv da). Begrens turer til byen og forsøk å ha intensive levle-stunder hvor du kun fokuserer på XP / time.

 

Et tips kan jo være å installere en klokke (som viser hvor mye xp du har i timen), sjekk ut for eksempel http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=128 ).

 

En UTROLIG bra guide som jeg har brukt:

 

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...29182&p=1&tmp=1

 

Har nå en level 53 paladin (som jeg ble litt lei av og levler kun når han har full rested status: ligger da på 30-35.000 xp i timen og når en ny level på 5-6 timer) samt en 41 priest.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pøh, like gale som å si at det viktigste er ikke å vinne men å delta..:p

Bortsett fra at dette ikke er et spill der poenget er 'å vinne' - selv om man selvfølgelig vil gjøre det best mulig.

 

Men folk får jo spille slik de vil; det er jo som med fps-spill a la HL2 der noen bare buser igjennom spillet raskest mulig (og gjerne slår opp i en walkthrough umiddelbart hvis de står fast) uten engang å prøve å få med seg historien og omgivelsene. I tillegg klager de gjerne etterpå at spillet var altfor kort, men spør du dem om detaljer som f.eks. Vortigaunten som forteller en del av forhistorien til HL2 (linker sammen HL1 og HL2 med andre ord) eller de la merke til bluescreen'en på en av PC'ene i teleport-rommet (kanskje denne som gjør at det ikke funket?) så er dette ting de aldri har fått med seg.

 

Andre spillere derimot studerer detaljene, fordyper seg i selve opplevelsen og får dermed mye mer ut av handlingen; selve 'reisen' er hovedpoenget, ikke å komme raskest mulig fram til sluttscenen.

Endret av Shimano
Lenke til kommentar
Siden spillet kom ut er jeg lvl 30....

Nesten samma her :p

 

Har spilt nesten hver dag siden spillet kom ut, og er bare level 36.

spilt ca. 6 dager sammenhengene (/played) og er lvl 31, litt flaut må jeg si :p

Men så er ikke /played helt pålitelig, jeg tipper at du ikke spiller hele tida?

 

Selv må jeg sikkert trekke fra ihvertfall en hel dag, pga. jeg pleier ikke å logge ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...