Booter Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hadde lyst til å se noen filmklipp på PCen, men den låser seg bare hver gang jeg prøver å spille av noe Hva er det mest grunnleggende jeg må ha og gjøre for å få det til å fungere? Prøvde med divx player og har prøvd å legge inn xvid 1.0.3, AC3 filter og ffdshow, men det vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre med. Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Du trenger nok noen codec'er http://www.divx-digest.com/software/index.html#essential Divx og xvid er bare å installere og deretter enten starte film i divx player eller win-media player Lenke til kommentar
Booter Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 OK Nå virker ihvertfall noe. Divx player klarte å spille av endel etter at jeg la inn 3ivx ting Lenke til kommentar
Booter Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 K-Lite codecpack ordnet resten, nå funker jo alt her hehe så kult Lenke til kommentar
Musty Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 du kan også bruke VLC media player.. Med den slipper du å installere codecer.. Lenke til kommentar
Booter Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Prøvde faktisk den men den tok ikke noe... etter at jeg la inn K-Lite, tsunami, ac3 filter, ffdshow og divx player virket alt hehe, men jeg fikk opp mange meldinger om anbefalt uninstall da jeg la inn K-Lite, noe fjernet jeg så det ikke ble dobbelt opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå