erlend92 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hei! Jeg har akkurat kjøpt meg 30 dvd+r plater og lurer på hvordan jeg skal få lagt inn en film sånn at jeg kan se den i en dvd spiller. Filformatet som skal legges inn er avi. Har prøvd med Nero men har ike fått til noe... Er sikkert helt feilpostet dette her men fant ikke no annet sted Takker for tilbakemeldinger! :!: Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Det er ganske enkelt. Last ned dette programmet. Du skal laste ned CopyToDVD. Det er lett å bruke programmet; spør hvis det er noe du ikke skjønner. Men skjønner ikke helt hva du mener med .avi? Har du rippa en dvd og skal brenne, eller vil du gjøre om en Divx film (.avi format) til en DVD? (.VBO, .BUP format) Lenke til kommentar
erlend92 Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Hei tusen takk! Skal prøve det nå. Det jeg mente med avi var at jeg skulle lisom ha en .avi film inn på platen. Det jeg vil er vel å lage en .avi om til dvd. Er ikke helt god... hehe Endret 2. april 2005 av erlend92 Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hei tusen takk! Skal prøve det nå. Det jeg mente med avi var at jeg skulle lisom ha en .avi film inn på platen. Det jeg vil er vel å lage en .avi om til dvd. Er ikke helt god... hehe Det har jeg program til husker ikke hva det heter i farten, det tar nsten alle formater og konverterer til dvd format. kan poste hva det hetetr i kveld da jeg kommer hjem. I mens kan du jo prøve dette http://www.download.com/AVI-to-VCD-SVCD-DV...ml?tag=lst-0-21 Lenke til kommentar
erlend92 Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Fant det ut! Lastet ned divXtoDvd så konverterte jeg filmen. Og så brant jeg det ut med nero eller CopytoDvd. Takk for hjelpen alle sammen!! Endret 2. april 2005 av erlend92 Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Fant det ut! Lastet ned divXtoDvd så konverterte jeg filmen. Og så brant jeg det ut med nero eller CopytoDvd. Takk for hjelpen alle sammen!! jepp var det det het. Bruker samme programmet selv:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå