Mobsan Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Sitter her på et hovedkort med onboard lydkortet (Asus K8N-E). Problmet er at lyden skurrer når jeg sitter og hører på online radio, da fra www.di.fm Lyden skurrer med jevne mellomrom, da på ca 1.5 sec. Det er ikke mye skurr, men man legger merke til det, og det er jævlig irriterende!! Kjører: Windows XP sp2 K8N-E onboard lyd: Realtek AC'97 Audio driver: 5.10.0.5620 Microsoft Windows Hardware Compatibility Publisher Bruker winamp 5.08 og har testet mediaplayer 10, med samme problem. Vet at det ikke har noe med linjen og gjøre da jeg har testet en annen maskin med annet lydkort. Mobsan Lenke til kommentar
Mobsan Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Ingen som har vært borti noe av det samme? er det noen som har det samme hovedkortet? som kan sende meg eller poste en link til driverne dere bruker? da uten problemet. Mobsan Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Tror fattern har det hovedkortet, det er iallefall et Asus med AC'97. Hvis han scroller med hjulet på musen kommer det lyd i høyttalerene. Hvis den interne pc-speakeren piper, piper det i høyttalerene. Har hørt litt skurrelyd og. En løsning er jo å kjøpe et billig PCI-lydkort hvis du ikke klarer å løse det med drivere. Lenke til kommentar
Booter Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Har også Asus hovedkort ganske likt din modell og får knitring uten grunn hele tiden Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Har også Asus hovedkort ganske likt din modell og får knitring uten grunn hele tiden Bruker du trådløs mus eller tastatur? HAr opplevd at slike ting forstyrrer lyden. Lenke til kommentar
Booter Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Nei det eneste som kan avgi støy her er mobilen, men det er spraking her selv om den ligger langt unna inne på stuen. Tror det er elektrisk støy pga innebygget lydkort og nettverkskort bare millimeter unna lyd uttakene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå