Gå til innhold

TES: Noen som har prøvd Morrowland?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken linje har du? Kan prøve å laste ned og ordne tilgang via ftp server. Kanskje det går litt raskere for deg da.. Hva er URL for nedlastning?  ;)

Æsj! Så ikke at en måtte ha brukernavn og passord for å laste ned. :(

 

Noen som har brukerkonto hos fileplanet, og som gidder å gi oss andre tilgang til filen?

Endret av Splitter P. Inegal
Lenke til kommentar
Vel, du trenger ikke betale. Betaling gir deg bare tilgang til de største filserverne. Gratiskontoen må man vente 20-30 minutter i kø for å få Morrowland. Ikke værre enn det.

Ikke hvis du laster ned på dagtid her i Norge - da er det bare noen minutter ventetid vanligvis, hvis noen i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Jeg ventet bare i 20 minutter nå. Og fikk lasta ned med over 100KBps, så jeg klager ikke. Så var det bare å gidde å installere Morrowind med expansions..ufff..må lage plass på HD til så mye og...får se om man orker. Setter ikke SÅ stor lit til denne modden, det virker som om de bare har gjort landmassen så stor som overhodet mulig, men siden det er et 1-2 mannsprosjekt er det jo begrenset hvor mye de klarer å fylle all denne landmassen med. De er neppe proffe script-skrivere eller forfattere, så jeg forventer ganske blodfattig innhold selv om landet er svært som pokker...

 

Det er lagd mye rævva mods til Morrowind også :p Jeg var inne i en periode der jeg prøvde omtrent alt av mods på morrowindfiles.com, hvertfall de som var rangert høyest. Endel titalls mods med nye landmasser, store slott (castlevania) osv..

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tok meg god til og gjorde meg medlem på siden og lastet det ned og innstallerte det. Når jeg startet morrowind og kom meg dit båten skulle vere kunne jeg ikke gå frem til den fordi der var en slags usynlig vegg der. Stod en ring med vakter der og jeg nådde ikke frem! Er jævlig frustrert nå! :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...