talisar Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Når du sier klikker rett før install, hva mener du da:)? Nøyaktig hvor i installprosessen klikker den? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg har samme hk, måtte ikke installere S-ATA drivere under install av XP (joda, jeg har bare 1stk S-Ata disk tilkoblet) DOG, jeg har bare prøvd med en XP-Pro plate MED service pack 2 slipstreamet på. Kanskje du skulle prøvd å slipstreame SP2 på plata og se om du får det til da... Lenke til kommentar
Booter Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Huff, synes SATA systemet gir unødvendig mye hodebry Skulle fungert akkurat som ATA/PATA og bare ha en ekstra funksjon i BIOS som Enable/Disable og så virke... Jaja *Sukk* Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Huff, synes SATA systemet gir unødvendig mye hodebry Skulle fungert akkurat som ATA/PATA og bare ha en ekstra funksjon i BIOS som Enable/Disable og så virke... Jaja *Sukk* Poenget er at det gjør akkurat det på chipset integrerte SATA kontrollere . Endret 1. april 2005 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå