chokke Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Ja, har de det? Savner å begynne helt på nytt fra lvl sammen med alle andre i lvl 1. Så er det noe sted men kan se planene til blizz ang. dette? Eller om de skal sette opp noen ny PvP server Lenke til kommentar
Kyppre Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 A new wave of World of Warcraft boxes to hit European retail on April 15! 01/04/2005 Blizzard Entertainment announced today that an additional 250,000 standard box copies of World of Warcraft will be available in retail stores across Europe on 15th April. Additionally, new realms will be opened to match with the increasing number of players. You can read the complete media alert http://www.blizzard-europe.com/press/050401.shtml Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) edit: kyppre var raskere Endret 1. april 2005 av MrLee Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 hurra, akkurat 2 uker til da Lenke til kommentar
EVH Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Bah så lenge til Jaja fint å høre at det hvertfall kommer snart Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Ja 2 uker er alt for lenge Har selv ventet på og få min kopi i posten i over 1 måned nå Men vist det er slik som dere sier, så skal jeg kunne klare og holde meg i 2 uker til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå