Jan-E. Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg lastet ned RegSupreme som rensker registret for overflødige reg.nøkler, etter å ha sett programmet anbefalt i VG. På normal skanning fant det hele 744 overflødige reg.nøkler og på dyp skanning fant det 693 til! Dette synes jeg er mye da jeg gjennomsøker registeret med jevne mellomrom med Ashampoo. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Da har nok ikke ashamoo gjort jobben sin godt nok. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Har brukt det programmet temmelig lenge uten at det har oppstått problemer/error o.l. Det er ofte programmet finner mellom 600-1000 reistry-feil, gjerne mer. Mange andre programmer finner ikke så mange slik som Ashampoo Win Optimizer eller Advanced Uninstaller. De går vell ikke dypt nok, fordi de er redde for at det oppstår feil. Det er et bra program og bruker det jevnlig. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Scannet pc'en min i stad, bare se selv. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg begynner å lure på om de programmene du bruker er av typen som overdriver litt for å få teknologien til firmaet som har lagd programmet til å virke bedre enn andre sin. Er jeg heldig har jeg så mange overflødige register-oppføringer i "kvart-året". Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg begynner å lure på om de programmene du bruker er av typen som overdriver litt for å få teknologien til firmaet som har lagd programmet til å virke bedre enn andre sin. Screenshoten er fra Regsupreme. Mulig det altså, vet ikke. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Scannet pc'en min i stad, bare se selv. Synes du det var mangen? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 hmm, virker som om Regsupreme faktisk gjør jobben sin ganske så bra. Testa og så om tingene regsupreme fant faktisk fantes i registeret, og det gjorde det faktisk. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 ikkeno: Kan vi ikke prøve å finne ut hvem som har flest "ødelagte/ubrukelig" registy oppføringer? ikkeno leder Jo det er et bra program. Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Merker dere noen forskjell på maskinene? Min starter raskere opp! Eller er det innnbillning..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå