tulejt Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hadde tenkt å skaffe noe ordentlig tempmåling før jeg overklokker ordentlig. Tenkte jeg skulle gjøre det da min 1,8 ghz 3000+ fra amd kom opp til 2,6ghz og fortsatt under 50c på load med boxedkjøler. Synes det var veldig lav temp med tanke på at i den testen ok.no hadde av samme cpu så lå den på litt under 70 ved 2,5 ghz. Har tenkt å kjøpe denne http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=CT1U&toc=3895 eller noe lignende, men hvordan monteres dette? Er temperaturen som vises på et msi k8n neo2 plat kort så på jrodet som jeg har fått inntrykk av? =) Kim Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hvis du overklokker en AMD med 800 MHz, kan du egentlig bare glemme i greie å holde den under 50 grader på load. Og siden du lurer på om den temperaturen som hovedkortet ditt viser er riktig, kan du ikke si hva det viser? Lenke til kommentar
tulejt Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Beklager, glemte det i farten. Da den sto på 2,6, sto det 46-48c på load. Idle lå på 35-40. Kim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå