Nitrius Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Lurte på om det finnes en addon som kan heale deg med spells du selv har når du har lite liv? vet det finnes en addon som bruker potions for deg vis du har lite liv osv... men lurte på om det finnes noe lignende som bruker healing spells klassen har? Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg tror ikke det finnes. Å heale er en del av spillet. Litt av poenget med å spille er ... å spille. Kunne like gjerne funnet en mod som spilte spillet for deg. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Joa sant det, men i noen tilfeller så hadde det vært kjekt, er ikke helt blitt vandt til å heale enda siden dette er min første char som har med healing å gjøre, og ja jeg vet øving gjør mester. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Du lærer deg og heale relativt fort Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Åsh, Toxic, spillt Mage for lenge? Lived the good life, ey? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 eXZire har mage enda, har bare begynt på alten min som er en druid, mage er ikke blitt kjedelig eller noe er bare at jeg fant druid veeeldig artig å spille Er nok ikke umulig at den blir mainen min ettervært. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Du kan da lage en egen macro selv, og legge den til en knapp du har inærheten. F.eks: Man trenger jo ikke "Strafe" knappene q og e hvis man bruker å holde høyre musenkapp for å styre, så da kan du jo legge noe greier på dem. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Så jeg kan da ved en knapp på keyboradet få heal da? eller heale meg selv? vis det kunne noen lagd den macroen for meg? kan nok bare de enkleste macro kommandoene... Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Vet ikke om det er dette du mener, men du kan laste ned selfcast modden. Den er forøvrig med i CTmod. Denne modden gjør at viss du trykker på en av dine spells, så blir den kastet på deg, bortsett fra viss du har en ally targeted. Og er lett og binde noen knapper til den og. Veldig greit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå