starfish Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 hei. Jeg har netopp kjøpt ADSL fra telenor. alt funker som det skal. Men, etter en stund jeg har vært på nettet så kobler den seg av. Dette kan være ganske plagsomt fordi, f.eks mens jeg spiller cs på internett mitt i en kamp, så kobler den seg av helt uten videre. hva kan være problemet? et annet problem er at den ikke reagerer noen ganger, når jeg trykker på linker og sånn. da må jeg trykke på oppdater og masse rart. takk på forhånd. Lenke til kommentar
555 Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 du må sette fast ip på lan setings eller.no du burde bruke raspppoe til oppkoblingen [ Denne Melding var redigert av: 555 på 2002-07-02 16:44 ] Lenke til kommentar
starfish Skrevet 2. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2002 555 Hvordan gjør jeg det? sorry, er litt newbie når det gjelder pc. Lenke til kommentar
jonasd Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Kan være at du har automatisk frakobling på tilkoblings instillingene i IE. I internett exploreren: Verktøy-> Alternativer for internett-> tilkoblinger-> Instillinger-> Avansert-> "Koble fra hvis tilkobling ikke lenger er nødvendig" Lenke til kommentar
starfish Skrevet 2. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2002 har nok ikke det. det er likevel utolig rart at den kobler seg av imens jeg spiller på internett. Lenke til kommentar
555 Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 raspppoe kan lastes ned søk på google eller sol :razz: (det følger med veiledning) ip settes i netverk egenskaper-tcp ip (bruk f.eks 10.0.0.1-255.255.255.0 Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Quote: jonasd skrev (2002-07-02 16:56):Kan være at du har automatisk frakobling på tilkoblings instillingene i IE.I internett exploreren:Verktøy-> Alternativer for internett-> tilkoblinger-> Instillinger-> Avansert-> "Koble fra hvis tilkobling ikke lenger er nødvendig" Hva med koble fra hvis linjen er inaktiv (eller noe slikt) i samme som over. Lenke til kommentar
K4F Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 jeg hadde samme prob med at jeg ble disconekta når jeg spilte online osv... men det hendte kun den første uken jeg hadde adsl... etter vert ble den bare mer og mer stabil Lenke til kommentar
A|exander Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Du laster bare ned raspppoe driverne på http://www.online.no Søk på siden. Jeg har det, funker som fy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå